jurekm43 0 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Dzień dobry Mam taki problem, wymieniłem pływak poziomu paliwa i nadal wskaźnik na zegarze źle wskazuje. Sprawdzałem pływak na vagu na włączonym zapłonie i jest wszystko w porządku, a jak odpalę silnik to wskazówka waha się i vag pokazuje zmianę poziomu i rezystancji. Przeszukałem fora i nie znalazłem odpowiedzi pomóżcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Rozumiem, że sam zegar już na początku sprawdziłeś? Jak masz Jeager to na bank padł silniczek wskazówki poziomu paliwa, zaraz po nim pada ten od temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekm43 0 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Ok ale na samym zapłonie wszystko działa. Trzymałem na vagu że 40 minut i wachlowalem pływakiem wskazówka idealne wskazania pokazywala. Gdy uruchomiłem silnik po minucie wskazania skalały wskazówka i na vagu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 To tylko oznaczało, że pływak był dobry. W tych licznikach padający silniczek wskazówki poziomu paliwa czy temperatury płynu chłodzącego to norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekm43 0 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Ale dlatego na samym zapłonie działa prawidłowo. Jakby zegar padł to na zapłonie też by nie działał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 456 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 One czasami mają swoje humory i raz działają ok a potem im odwala. Wymieniłeś pływak więc jedyna opcja, która pozostaje to licznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekm43 0 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 2 godziny temu, Langista napisał: One czasami mają swoje humory i raz działają ok a potem im odwala. Wymieniłeś pływak więc jedyna opcja, która pozostaje to licznik. Dzisiaj robiłem vagiiem test zegarów i wszystko działa bez zarzutu. Nie wiem co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmac 9 Opublikowano 25 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2021 Spróbuj zmostkować przekaźnik pompy paliwa tak żeby pompa pracowała kiedy zapłon jest włączony, ale silnik nie pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurekm43 0 Opublikowano 1 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2021 No dobra ale co mi to da. Czy sygnał z czujnika poziomu paliwa idze też przez przekaźnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matmac 9 Opublikowano 8 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2021 Na samym zapłonie czujnik działa dobrze, a jak pracuje silnik to już źle. Jedyna różnica pomiędzy tymi stanami dla układu czujnika wtedy to pracująca pompa. Kiedy włączysz pompę i wtedy czujnik zacznie szaleć masz pewność, że to pompa tu coś psuje. Stawiam na słaby kontakt z masą, jakieś przebicie pomiędzy pompą a czujnikiem, lub inne zakłócenia pomiędzy obwodami pompy i czujnika, które powinny być zupełnie osobne od siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się