grippen Opublikowano 17 Czerwca 2021 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Cześć pany Mam pytanie odnośnie odpalania jeżeli świece załączają się odpala od strzała. A dziś ciś mu odwalilo i krecił z 5 sekund. Obstawiam kąt wtrysku za późny. Jak to jest w tych modelach czy tak samo jak w moim starym b5 1Z to znaczy kanał 000 i rubryka 2 powinno być w granicach 50. U mnie jest tak jak na fotkach mamy jakieggos specjalistę aby to zerknoł. Co mam z vagowac abyście zerkneli. I jaki jest login w tym modelu aby coś wyregulować
Muskel1 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Opublikowano 17 Czerwca 2021 (edytowane) Kąt musi być na 2.0° ATDC, jeszcze lepiej na 1.8° Uzupełnij poprawnie profil. Kod silnika masz pewnie BDG Edytowane 17 Czerwca 2021 przez Muskel1
grippen Opublikowano 18 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2021 Niby jestem w cholere czasu ma forum i z poprzednim zero problemów. A ten nowszy i nawet nie wiem gdzie co sprawdzic he he. Jak biore grupe 004 to raz jest late raz early. I teraz nie wiem na co patrzec he he.a jsk to jest z grupą 000 kolumna 2 to kąt wtrysku czy w tym modelu jest inaczej. Wybieram silnik póżniej basic setings. Dajcie znac na co zwrócic uwage i zrobimy odpowiednie logi
grippen Opublikowano 18 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 18 Czerwca 2021 Może troszkę dawkę rozruchową podregulować chyba kanal 005 jska powinna być najlepsza i oczywiscie aby zapisać to jski login w tych modelach taki jak w starych czyli 12233
Muskel1 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Tak jak już wyżej napisałem. Musisz mieć na Late 2.0°, ATDC czyli after top dead center Popraw kod silnika w profilu.
grippen Opublikowano 19 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 19 Czerwca 2021 Z wlepki wynika że kod silnika BCZ
Muskel1 Opublikowano 19 Czerwca 2021 Opublikowano 19 Czerwca 2021 2 godziny temu, grippen napisał: Z wlepki wynika że kod silnika BCZ No to taki masz.
grippen Opublikowano 20 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2021 Mam nadzieje że będzie służył dobrze tak jak poprzednia b5 i myślę ze ten silnik już poprawiony był od wad. Postaram się poprawić ten kĄt wtrysku a powiedz mi login jaki jest aby poprawić dawkę startową. Mam zamiar sprawdzić te kolo może imbusy popuściły i się przestawił skubany
Muskel1 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) To jest pompa VP44 i tam nie da się dawki startowej zmienić. Jeżeli dobrze pamiętam steruje tym ECU i zmiana możliwa jest tylko programowo. Edytowane 20 Czerwca 2021 przez Muskel1
grippen Opublikowano 20 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2021 Aha czyli trzeba kołem wyregulować w jedńa lub w drugą strone czyli u mnie musze zejsc z 4,4 na 2 lub 1.8
Muskel1 Opublikowano 20 Czerwca 2021 Opublikowano 20 Czerwca 2021 (edytowane) Tak, luzujesz śruby na kole zębatym wałka rozrządu i przesuwasz lekko kołem w danym kierunku. Ustawiasz na rozgrzanym silniku. Temp. cieczy przynajmniej 85°C Pod żadnym pozorem nie ruszaj śruby 2 na kole pompy wtryskowej. Tylko śrubki oznaczone jako 1 na kole zębatym. Edytowane 20 Czerwca 2021 przez Muskel1
grippen Opublikowano 20 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 20 Czerwca 2021 A w grupie 000 kolumna 2 tez sie odczytuje kąt czy w tych modelach luż gdzie indziej
grippen Opublikowano 21 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 21 Czerwca 2021 Aha ok a powiedz bo w tej grupie 004 co jakiś czas sie zmienia wartość raz hest early a raz Late to na co w patrzeć w jednym na koncu jest 100% a w innym 12%
Muskel1 Opublikowano 21 Czerwca 2021 Opublikowano 21 Czerwca 2021 (edytowane) Jak pompa zmieni na "Late"to w tym okienku przy prawidłowym ustawieniu musi widnieć 2° Teraz masz 4,4° czyli za późno. Musisz przekręcić kołem aby przyspieszyć. Nie odkręcaj całkiem tych śrub, poluzuj je tylko trochę i delikatnymi puknięciami (np. trzonkiem młotka) przestawiasz. Zanim poluzujesz zrób sobie znak w jakim położeniu jest koło. Tu chodzi o milimetry, jak nie zaznaczysz, nie będziesz widział czy już przsunąłeś i o ile. Edytowane 21 Czerwca 2021 przez Muskel1
Damian_1821 Opublikowano 15 Września 2021 Opublikowano 15 Września 2021 Witam. Piszę tutaj żeby nie zakładać nowego tematu. Po wymianie rozrządu (oczywiście na blokadach) mam problem z ustawieniem kąta wtrysku. Miałem też błąd wtrysku sterującego 20210901-181430 IBB.CO Image 20210901-181430 hosted in ImgBB Ciągle pokazywało 0.0 BTDC i nic się nie zmieniało w tej kolumnie. W tym momencie przyznam się, że przekręciłem koło w skrajne pozycje, auto nie odpalało i wywalił błąd: 20210901-201300 IBB.CO Image 20210901-201300 hosted in ImgBB Wymieniłem uszkodzony wtrysk sterujący na nowy. Teraz w kolumnie nr 3 jest ciągle 4,4 ATDC na LATE, przy kręceniu kołem zmienia się jedynie wartość wysterowania pompy wtyskowej, od 30% - 70%, a powinno być chyba 100,2% (tak zawsze miałem). Przy EARLY wartość w kolumnie nr 3 się zmienia (od 8-16BTDC) (Póżniej dołącze zdjęcia) Co może być przyczyną, że nie potrafie ustawić początku kąta wtrysku?
Muskel1 Opublikowano 15 Września 2021 Opublikowano 15 Września 2021 (edytowane) Pompę ustawia się na late na 2.0°. Jeżeli przestawiłeś już na maksa i dalej pokazuje za wysokie, to najprawdopodobniej przestawiony masz rozrząd na pompie o 1 ząbek. Edytowane 15 Września 2021 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się