Klarusek Opublikowano 26 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2021 Witam, mam problem z turbo (?) dwa miesiące temu miałem uczelniana turbinę gdyż miałem olej w dolocie, po uszczelnieniu było dalej to samo i wybór padł tym razem na odme, mechanik założył mi zbiorniczek od węża z odmy i zbierał się w nim olej więc wymienił mi pokrywę zaworów (odme) niby po tym było okej, oleju już w dolocie nie ma ale odma brudzi olejem, moc miał cały czas aż do dziś, przy zgaszeniu szarpelo silnikiem i po ponownym odpaleniu już mocy nie ma, turbina się nie załącza i szarpie przy gaszeniu samochodu z kluczyka, gdy gasze tzw gaszakiem, przepustnicą to gasnie idealnie. Proszę o pomoc, czy to na pewno turbo czy jakaś inna przyczyna może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 27 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 Ciekawi mnie jak on uszczelnił turbo, bo turbo które puszcza olej jest do regeneracji, nie do uszczelniania. Wężyki z.podcisnienia są całe, nie popękane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klarusek Opublikowano 27 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 Tak, całe są, a przepływomierz? Może to on jest zawalony? Ostatnio zmieniałem filtr powietrza na filtrona i czytałem że one są nie bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 27 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 Jedyne filtry, którym ufam to filtry z MANN'a, mam filtr z firmy Bosch aktualnie i silnik pracuje nierówno na jałowych, możliwe że z pozostałymi firmami jest podobnie. Masz EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klarusek Opublikowano 27 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 Tak, mam EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 27 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 Zaślepiony? Mniejsza o to w sumie. Sprawdź dokładnie, czy nie ma nic uszkodzonego w klapie gaszącej. Skoro ręcznie gasi silnik jak należy to coś, co tym steruje już nie działa poprawnie. Co do turbo, zdejmij wąż z podciśnienia który prowadzi do gruszki i zdejmij tą otulinę, ja też myślałem że jest ok a pod otuliną był pęknięty i przy przyspieszaniu odłączał turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag Opublikowano 27 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 Do sprawdzenia układ podciśnienia, sprawdź czy nie masz luzu na króćcu od pompy vacum... Wężyki najlepiej wymienić wszystkie na nowe silikonowe grubościenne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się