DamiaN3Q Opublikowano 9 Lipca 2021 Opublikowano 9 Lipca 2021 Cześć może ktoś pomoże. Sprawa wygląda tak,że obecnie na aucie (a4 b6 avant)siedzi gwint ta-technics ale pękła sprężyna z tyłu od strony pasażera oraz z przodu od strony kierowcy. I teraz moje pytanie brzmi czy podejdą do tego gwintu sprężyny eibach pro-kit czy szukać jakichś innych? Bo nie bardzo widzi mi się wsadzac nowego zawieszenia.
dekiel 13 Opublikowano 9 Lipca 2021 Opublikowano 9 Lipca 2021 Zapytaj w Mapet Tuning , może Ci Łukasz coś dobierze , ale tylko z TA bo muszą iść sprężyny o tej samej charakterystyce a nie te które pasują długością czy średnicą.
DarekS4 Opublikowano 9 Lipca 2021 Opublikowano 9 Lipca 2021 (edytowane) 2 godziny temu, dekiel 13 napisał: ale tylko z TA bo muszą iść sprężyny o tej samej charakterystyce a nie te które pasują długością czy średnicą. niekoniecznie. Jak obsługujemy auta w wyścigach to zawieszenia posiadają w zestawie kilka sprężyn wiec oprócz regulacji dobicia odbicia i wysokości dobieramy tez inne sprężyny. W tym wypadku jak dopasujesz sprężynę wymiarowo taka sama ale innego producenta to po prostu zmienisz trochę charakterystyk zawiasu. Edytowane 9 Lipca 2021 przez DarekS4
dekiel 13 Opublikowano 9 Lipca 2021 Opublikowano 9 Lipca 2021 Chodziło. mi bardziej o indeks nośności. Nie wiem też jak bedzie zachowywał sie zawias z inna sprężyną na każdej osi mimo ,że oczywiście wymiarowo bedą się zgadzać. Jak mam Eibach ProStreet S i zamówiłem sobie extra tylną sprężynę ponieważ ta z nówki kompletu miała nieczytelny numer a potrzebny mi był do wbicia w papiery bo auto mam na norweskich numerach. Zamówiłem dokładnie tak,ą samą więc może i Mapet tuning ma.
DarekS4 Opublikowano 9 Lipca 2021 Opublikowano 9 Lipca 2021 24 minuty temu, dekiel 13 napisał: Nie wiem też jak bedzie zachowywał sie zawias z inna sprężyną na każdej osi gorzej by było z inna na każdym kole ja mówię o wymianie na tego samego producenta i tą samą charakterystykę na każdej osi.
dekiel 13 Opublikowano 9 Lipca 2021 Opublikowano 9 Lipca 2021 2 godziny temu, DarekS4 napisał: gorzej by było z inna na każdym kole ja mówię o wymianie na tego samego producenta i tą samą charakterystykę na każdej osi. Wtedy nie ma problemu , wymiana , geometria po kilku dnia i jest ok.
DamiaN3Q Opublikowano 9 Lipca 2021 Autor Opublikowano 9 Lipca 2021 Sprężyny cały komplet chciałem wymienić, do sprowadzenia u mapeta 160zl sztuka od zawiasu ta-technix z Niemiec, ale stwierdziłem że dołożę i kupię nowy gwint z MTS będzie z głowy na dłużej. Dzięki za pomoc ?
3r4 Opublikowano 11 Lipca 2021 Opublikowano 11 Lipca 2021 W dniu 9.07.2021 o 21:10, DamiaN3Q napisał: Sprężyny cały komplet chciałem wymienić, do sprowadzenia u mapeta 160zl sztuka od zawiasu ta-technix z Niemiec, ale stwierdziłem że dołożę i kupię nowy gwint z MTS będzie z głowy na dłużej. Dzięki za pomoc ? ale wiesz, że MTS ma całe komplety, ale też jako części zamienne każdą jedną pierdołę. Mógłbyś sobie kupić np. tylko amorki i sprężyny z regulacjami
DamiaN3Q Opublikowano 11 Lipca 2021 Autor Opublikowano 11 Lipca 2021 34 minuty temu, 3r4 napisał: ale wiesz, że MTS ma całe komplety, ale też jako części zamienne każdą jedną pierdołę. Mógłbyś sobie kupić np. tylko amorki i sprężyny z regulacjami Już zamówiłem kompletny gwint z MTS'a. Korzystniej wyszło kupić cały nowy gwint niż rozdrabniać się na części, bo z przodu też była walnięta sprężyna, a nie wiem czy te sprężyny z gwintu MTS podeszłyby pod ten gwint TA-Technix. A części z MTS'a łatwiej dostępne są. Na dłużej będę miał spokój z zawieszeniem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się