Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kody błędu A4 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z moim Audi, w którym ciężko coś zdiagnozować, wyrzuca Check Engine, po podpięciu do kompa, dam zdjęcie 

received_3048675872021103.jpeg

Opublikowano

I co w tym niejasnego? Turbo nie ładuje, problem z sai i czujnik pod pedałem sprzęgła do wymiany. Poza tym uzupełnij profil. Logi zrób. Wpisałbyś w google błedy i wszystko jak na tacy ale po co...

Opublikowano

No właśnie to powiedz mi dlaczego nie ładuje silnik to 1.8T 163km? Bo byłem u mechanika regenerowali turbinę i dalej nie pomogło, nie mięli pomysłu i auto zabrałem pchając się w koszta... Ten czujnik sprzęgła jak nie poprawnie działa do czego on służy?

Opublikowano

Logi zrób. Wróżką nie jestem. Jest kuźwa temat o diagnostyce 1.8t opisany jak dla przedszkolaka. Poczytaj, porób co trzeba i może dostaniesz odpowiedź. 

Opublikowano

Ale proszę spokojniej logów nie jestem w stanie Ci zrobić ja nie Mechanik, jedynie te zdjęcie na stacji diagnostycznej po podpięciu do komputera, dlatego wrzuciłem to, skoro zaufani mechanicy nie wiedzieli w czym tkwi problem więc zapytałem tu a chyba forum służy do debaty, i Wujek Google nic nie pomoże już czytałem ktoś musi się konkretnie znać jeśli jest ktoś tematem zainteresowany i może się podzielić jakimś pomysłem, baaa może ktoś miał już taki problem i jakoś go rozwiązał w ten sposób a wtedy to tu na forum zostaje to dla potomnych bo to nie pierwszy i ostatni taki przypadek...

Opublikowano

Tyle że jak Przemo napisał, wszystko tu już jest opisane, te silnik jest tutaj prześwietlony jeżeli o usterki chodzi. Zrobiłeś coś w ogóle poza zrobieniem zdjęć błędów? Oddałeś auto do mechaników, oni nie mieli kompa do diagnostyki i na ślepo wymieniali? Jak można zregenerować turbo i zostawić auto bez wyeliminowania problemu? Wymień ten czujnik pod pedałem sprzęgła, spróbuj podmienić N75 na próbę, sprawdź czy przepływka działa prawidłowo. To zakres prac, jaki już poprzedni mechanik powinien wykonać.

Opublikowano
22 minuty temu, FabianB napisał:

Ale proszę spokojniej logów nie jestem w stanie Ci zrobić ja nie Mechanik, jedynie te zdjęcie na stacji diagnostycznej po podpięciu do komputera, dlatego wrzuciłem to, skoro zaufani mechanicy nie wiedzieli w czym tkwi problem więc zapytałem tu a chyba forum służy do debaty, i Wujek Google nic nie pomoże już czytałem ktoś musi się konkretnie znać jeśli jest ktoś tematem zainteresowany i może się podzielić jakimś pomysłem, baaa może ktoś miał już taki problem i jakoś go rozwiązał w ten sposób a wtedy to tu na forum zostaje to dla potomnych bo to nie pierwszy i ostatni taki przypadek...

To zakup sobie kabel, vcdsa ściągnij z forum i miłej zabawy. Albo szukaj kogos z vcdsem w swojej okolicy. Trafiles na wymieniaczy, a nie mechaników i tyle. 

Opublikowano

Oczywiście że zrobiłem, czujnik pedału sprzęgła zamówiłem jutro to wymienię, natomiast ten filtr Sai przez niego mi świeci Check Engine... A co do doładowania to próbowali chłopaki różne rzeczy przepływka jest okej ten zawór N75 jest nowy i nadal nic nie doładowuje go, turbina po regeneracji więc nie wiadomo co tak naprawdę 

Opublikowano (edytowane)

Jedz do tego typa od vcdsa i zrobcie log statyczny 2+33 i dynamiczne, czyli od 1.5 do odcinki na 3 cim biegu z butem w podłodze, grup 2+33, 3+20 i 115+118. Potem odepnijcie kabel od n75 i powtórzcie log 115+118. Zgraj od niego pliki, wrzuć na vaglogi.pl i wklej linki. Tyle w temacie. 

Poza tym to nie jest żaden filtr sai tylko uklad powietrza wtórnego, w skrocie sai, i pewnie jest nieszczelnosc i stąd błąd. 

Edytowane przez przem8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...