Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Doposażenie Audi A4 B9 w Auto Hold


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Wystarczy że podepną auto i pod kompa i zrobią porównanie SVM i już im wypluje, że się nie zgadza

no tak, tyle ze w procedurze pewnie tego nie maja...

Dodatkowo nawet gdyby - producent nie ma prawa zakazac montazu itp poza ASO.

Opublikowano

Zakazu nie ma, możesz sobie robić z autem co ci się podoba, ale gwarancja jest dobrowolną usługą producenta i to on stawia warunki, więc mają prawo odmowy w przypadku ingerencji.

Opublikowano
12 minut temu, Koalakm napisał(a):

tyle ze w procedurze pewnie tego nie maja.

Pierwsze co zrobią w razie wystąpienia problemów to podpięcie komputera.

Opublikowano
2 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Zakazu nie ma, możesz sobie robić z autem co ci się podoba, ale gwarancja jest dobrowolną usługą producenta i to on stawia warunki, więc mają prawo odmowy w przypadku ingerencji.

no tak ale:

1. Z natury nie robia tego typu problemow i nie szukaja dziury w calym (takie mam wrazenie)

2. Gdyby nawet to musza dowiezc ze to wlasnie instalacja  AH wplywa na cos tam - tu konieczny jest dowod - bo inaczej od tego jest sad - wiem ze to daleko idace ale jednak tak to zadziala. 

3. Zawsze pozostaje rekojmia - zawsze polecam zglaszac wade produktu tytulem rekojmi a nie gwarancji.

Opublikowano (edytowane)
6 godzin temu, Koalakm napisał(a):

bo inaczej od tego jest sad

Jaki dowód, jaki sąd? Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta i to oni ustalają warunki. To nie rękojmia.

 

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

tak , ale warunki ustala się z góry .

Opublikowano

Są ustalone i jest tam napisane, że ingerencję wykluczają gwarancję.

Opublikowano

Jeszcze trzeba ustalić definicję ingerencji .

Wymiana wycieraczek na innej firmy może mieć większą ingerencjie niż dodanie orginalnego systemu...

Opublikowano
1 minutę temu, Lukaa5 napisał(a):

Jeszcze trzeba ustalić definicję ingerencji .

Ingerencja w elektronikę pojazdu. zapraszam do przeczytania warunków gwarancji, jej naruszenia i utraty.

Opublikowano

no wiadomo że trzeba przeczytać . z tym że wg mnie dodanie oryginalnego systemu nie jest ingerencją . Zmiana softu jest ingerencją 

Opublikowano (edytowane)

Jezeli takie doposażenie nie występuje jako oficjalny pakiet doposażeniowy i doposażenie nie zostało wykonane 

w ASO, to jest to ingerencja w elektronikę i pomimo tego, że są to części oryginalne występujące fabrycznie w tym

modelu, to jest to naruszenie warunków gwarancji i możliwa jej utrata. Inną sytuacją są pakiety doposażeniowe,

występujace w ASO, które można tam wykupić i zlecić ich montaż (np. hak holowniczy). Z tego co wiem, AH nie jest takim pakietem.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
W dniu 20.12.2024 o 19:56, Muskel1 napisał(a):

Jezeli takie doposażenie nie występuje jako oficjalny pakiet doposażeniowy i doposażenie nie zostało wykonane 

w ASO, to jest to ingerencja w elektronikę i pomimo tego, że są to części oryginalne występujące fabrycznie w tym

modelu, to jest to naruszenie warunków gwarancji i możliwa jej utrata. Inną sytuacją są pakiety doposażeniowe,

występujace w ASO, które można tam wykupić i zlecić ich montaż (np. hak holowniczy). Z tego co wiem, AH nie jest takim pakietem.

W aplikacji my audi można łatwo sprawdzić w co można doposażyć swoje auto w ASO ,  w moim przypadku była to kamera cofania w którą doposazylem się w ASO kilka lat temu , i mam możliwość jeszcze wykupienia przez abonament android auto ,  i tyle. Co dziwne jak wchodziłem do myaudi przez przeglądarkę na stronie niemieckiej to miałem możliwość doposażenia w ASO w asystent świateł drogowych , ale już na pl nie było tego , dzwoniąc do ASO w tej sprawie powiedziano mi że  niema możliwości u nich tego aktywować , aktywowałem u osób się tym zajmujących już po gwarancji.

Opublikowano

Bo tak to właśnie działa:wink:

Opublikowano

Dawno temu bo w 2010 roku UE wprowadzilo dyrektywe GVO odnosnie serwisowania aut na gwarancji poza ASO. Zgodnie z prawem jest to mozliwe (przy zachowaniu procedur) bez utraty gwarancji. 

W dniu 20.12.2024 o 17:37, Muskel1 napisał(a):

Jaki dowód, jaki sąd? Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta i to oni ustalają warunki. To nie rękojmia.

Wspomnialem o sadzie w przypadku np. doposazenia poza ASO (z zachowaniem procedur) i potem problemow z uznaniem gwarancji. Pozostaje sad lub ostatecznie zgloszenie problemu tytulem rekojmi - jezeli ASO nie chcialoby uznac gwarancji. Ostatecznie w przypadku odrzucenia zgloszenia (czy to tytulem gwarancji czy to rekojmi) pozostaje droga sadowa. ASO doskonale wiedza ze nie maja juz monopolu na serwisowanie (zgodnie z ponizszym artykulem), wiec tez nie powinni robic problemow (jezeli dotrzymano procedur - czyli np.  usluga wykonana przez warsztat (dzialalnosc gospodarcza) + spelnienie  procedur wymaganych przez producenta). 

 

Polecam przeczytac ponizszy artykul.

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)
3 godziny temu, Koalakm napisał(a):

Dawno temu bo w 2010 roku UE wprowadzilo dyrektywe GVO odnosnie serwisowania aut na gwarancji poza ASO. Zgodnie z prawem jest to mozliwe (przy zachowaniu procedur) bez utraty gwarancji. 

Serwisowania zgodnego z procedurami producenta, a nie doposażania i ingerencji w systemy i układy. To nie jest to samo.

 

Kolego nie masz racji, a  wykłocasz się. Miałeś kiedyś auto z fabryczną gwarancją? Czytałeś jej warunki? Rozmawiałeś z ASO co wolno w twoim samochodzie na fabrycznej gwarancji?.

Doinformuj się należycie. Nie chce mi się dalej prowadzić tej bezsensownej dyskusji tutaj i zaśmiecać mojego wątku, który ma służyć jako poradnik o dopozażeniu. Tak też proszę ciebie abyś też przestał tutaj dalej ciągnâć temat w nieskończoność, próbując udowadniać coś, czego nie ma.

 

A kolega mający auto na gwarancji, niech sobie przeczyta warunki gwarancji oraz jej utraty i wykluczenia. Niech jedzie do ASO z twoimi linkam i się wykłóca. Następnie niech wróci i zda nam relacje z tego jak przebiegła rozmowa w ASO, ale to wszystko w innym wątku proszę, nie tutaj.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
56 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Serwisowania zgodnego z procedurami producenta, a nie doposażania i ingerencji w systemy i układy. To nie jest to samo.

 

Kolego nie masz racji, a  wykłocasz się. Miałeś kiedyś auto z fabryczną gwarancją? Czytałeś jej warunki? Rozmawiałeś z ASO co wolno w twoim samochodzie na fabrycznej gwarancji?.

Doinformuj się należycie. Nie chce mi się dalej prowadzić tej bezsensownej dyskusji tutaj i zaśmiecać mojego wątku, który ma służyć jako poradnik o dopozażeniu. Tak też proszę ciebie abyś też przestał tutaj dalej ciągnâć temat w nieskończoność, próbując udowodniać coś, czego nie ma.

 

A kolega mający auto na gwarancji, niech sobie przeczyta warunki gwarancji oraz jej utraty i wykluczenia. Niech jedzie do ASO z twoimi linkam i się wykłóca. Następnie niech wróci i zda nam relacje z tego jak przebiegła rozmowa w ASO, ale to wszystko w innym wątku proszę, nie tutaj.

Doposazenie moze byc inaczej traktowane (ale to kwestia interpretacji mimo wszystko) tym bardziej ze producent nie zblokowal w systemie mozliwosci aktywacji poza ASO - a jak wiemy jak chca to moga tak zblokowac ze sie nie da.

Masz racje - nie ma sensu zasmiecac tego watku - bo w tym watku bardzo fajny poradnik zrobiles. Proponuje przeniesc wpisy odnosnie gwarancji do innego watku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...