Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ATJ] Problem z mocą


Cinollo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czytam wątki dotyczące spadku mocy ale nie znalazłem niczego co by przypominało mój problem! Zapalam rano - bez problemu od pierwszego strzału, chodzi 2 minutki na luzie, ruszam bez problemu - ma normalną moc - przejeżdżam ok 2 km i zaczyna szarpać i się dusić - na wszystkich biegach, nawet na luzie!

Zapala się ABS i ESP i alarm, traci kompletnie moc! Kiedy próbuje dalej jechać silnik strasznie wibruje! Jak zgaszę auto i zapalę - wszystko mija i jadę dalej bez problemu - ma normalną moc! Dzieję się to tylko kiedy jest zimny po około 2 km o ruszenia!

Oprócz tego czuje czasem że tak jak by niezbyt płynnie się rozpędzał - wyczuwam jakieś minimalne wibracje w pracy silnika - przy spokojnym rozpędzaniu! Czy to mogą być zabrudzone pompowtryskiwacze? Tankowałem ostatnio często na pewnej taniej bezobsługowej stacji benzynowej :)!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz jakiś problem z elektryka. Możesz podłączyć samochód pod VAG, żeby sprawdzić błędy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie też ktoś mi to zasugerował! Że jak się zapali ABS i ESP to coś z Elektryką! Dziwne jest to zachowanie silnika! I tylko rano! Najpierw takie mocne szarpnięcia, potem zupełnie zamula i właczają się kontrolki! Dziś jadę podłączyć się do kompa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

np. woda w ECU. Gdzie parkujesz auto? Sprawdzales czy pod podszybiem nie zbiera sie woda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie wiem czy pompa - bo pewnie robił by to częściej podczas jazdy! A tu tylko na zimnym po przejechaniu paru kilometrów! Może wtryskiwacz się zawiesza - bo jak zgaszę i zapalę to komp robi reset i wszystko jest ok!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dodam jeszcze jedną rzecz, która może mieć jakiś wpływ na takie zachowanie silnika! Wczoraj zauważyłem że podczas jazdy temperatura wody utrzymywała się na około 60 stopniach C, za chwilę skoczyła do 90 stopni, po 5 sekundach znowu spadła do 60 C! Może to czujnik temperatury wariuje!? Może mieć to związek z tymi problemami na zimnym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dodam jeszcze jedną rzecz, która może mieć jakiś wpływ na takie zachowanie silnika! Wczoraj zauważyłem że podczas jazdy temperatura wody utrzymywała się na około 60 stopniach C, za chwilę skoczyła do 90 stopni, po 5 sekundach znowu spadła do 60 C! Może to czujnik temperatury wariuje!? Może mieć to związek z tymi problemami na zimnym silniku?

:mysli:, raczej nie. Ale może potwierdzać elektryczna istotę problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp nie ma nic w spólnego z szarpaniem samochodu, podepnij Vag-a i sprawdz błędy bo napewno bedzie ich kilka. wrzuć na forum ich numery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...