Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jakie powinno byc napiecie ładowania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A wystarczy zmierzyć oporność na grzałce od Adblue i ją wykluczyć 

Opublikowano

Dzieki Robert za podpowiedz ale juz zapóżno wlasnie odebrałem autko z serwisu nie wiem co tam zrobili bo czekam na pismo z serwisu no i fakture do zaplacenia bo dzisiaj nikt kompetentny nie miał dla mnie czasu

Opublikowano

autko juz w garazu wszystko smiga nie wiem co naprawili bo na fakturze  za co mam zapłacić tylko ogolnie napisali ze wymiana ad blu no i suma 1000 euro pozdrawiam

Opublikowano
Godzinę temu, egon2105 napisał:

autko juz w garazu wszystko smiga nie wiem co naprawili bo na fakturze  za co mam zapłacić tylko ogolnie napisali ze wymiana ad blu no i suma 1000 euro pozdrawiam

Zbiornik z pompą kosztuje 1000-1200 ojro.

W przyszłości najlepiej wyłączyć  dawkowanie tego dodatku.

 

Opublikowano

I stracić homologacje. 

Opublikowano

Nasi diagności nie robią analizy spalin.jeszcze nie robią jak w D.temat znany z układem SCR  w dużych autach/koparkach od ok 2006r z padającymi pompami ad blue. I osprzętem.za ciągniki siodłowe wzięło się w końcu ITD przy okazji kontroli nie tylko w audi ten problem występuje.Volvo/Man/Daf też się z tym zmaga...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...