A4B5SEDAN Opublikowano 31 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2021 Witam wiem że jest już taki wątek ale tu jest inna sytuacja posiadam a4 b5 sedana 1995r z 1.8 adr silnik można powiedzieć że dostał mały remont nowe uszczelniacze zaworowe pompa oleju rozrząd łancuch olej świece i takie tam. Zrobiłem tak że całe zawieszenie tuleje poliuretany zawieszenie lemforder zaciski tarcze 312 gwint ta technik. Posiadam cały silnik wiązkę turbo sterownik turbo intercooler silnik to 1.8t aeb i tu problem silnik po wystrzale korbowodu . Chciał bym tanim kosztem u turbin swojego adra tu pytanie ile mogę z niego wycisnąć kolektor był by z 1.8 ssący i wydechowy przepustnica z 1.8t odma przerobiona na oddzielna ze sterownika imo wycięte ale co dalej wtryski zostawić czy zakładać z 1.8t cewki były by nie z adr tylko z 1.8t. Ile mógł bym na seryjnym słupku mu doładowania dać oczywiście zestrojony sterownik był by ile mocy ten silnik przyjmie czy to wql ma sens do Adera interesuje mnie moc 160 170km przynajmniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yarokot Opublikowano 31 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2021 W skrócie to tłoki z AEB żeby odprężyć silnik i cały osprzęt z AEB. Reszta części silnika jest identyczna lub mniej znaczące zmiany mają. Wtedy masz przerobionego ADR na AEB. Można przerobić wiązkę z ADR żeby nie przekładać całej, ale moim zdaniem lepiej przełożyć całą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się