d3e Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Witam mam taki problem od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy w swoim Audi głownie na niższych obrotach. Sprawdzony został dolot jest szczelny, zawór n75 sprawdzony cyka, gruszka po podaniu ciśnienia strzykawka chodzi dobrze bez zaciec, zamiast dv mam blow-off tez szczelny. Samochód posiadam 8 lat i około 180 tysięcy przejechałem nie było z nim żadnych problemow wcześniej. Czyżby koniec turbo? Podaje logi sorry ze takie marne na szybko robiłem. Pozdrawiam http://vaglogi.pl/log-115_002_006_6W9Is.html http://vaglogi.pl/log-115_002_006_cdOsAi0.html Po odłączeniu gruszki od n75 http://vaglogi.pl/log-115_006_002_2F8JsSa.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Logi faktycznie marne, jesli z odłączonym wezem od gruszki tez ładuje jak widać, znaczy ze turbo popękało albo klapka wg ma luz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d3e Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Dodaje logi wczeaniejsze jak wszystko było wydaje mi się że dobrze. Czy może być jeszcze czegoś wina tak wolnego wstawania turbo? http://vaglogi.pl/log-002_115_006_8NNT4d.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d3e Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2021 Jeszcze wcześniejsze logi. http://vaglogi.pl/log-115_118_005_0Z6gH.html Czy może być wina np: zapchanego kata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się