michal77 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam. Mam pytanie odnosnie skrzyni 5 biegowej tiptronic z samochodu Audi a4 2,5 tdi 1998r. Ostatnio zaczeła mi sie bardzo dziwnie zachowywać. Jak silnik jest zimny, to jest wszystko OK, jak przejade kilka kilometrow to włacza mi się tryb awaryjny. Gdy zatrzymam się i zmieniam biegi z D na R to odczuwalne są szarpnięcia. dzisiaj zmieniłem olej w skrzyni biegów na warsztacie,ale nadal mam te samy objawy. Prosze pomóżcie i poradzcie co to może być
Patrykbor Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 podłącz vag-a i pochwal się błędami
michal77 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2009 jutro to zrobię i aż się boję....[br]Dopisany: 14 Kwiecień 2009, 21:57_________________________________________________byłem dzisiaj u mechanika podłączył auto pod urządzenie ST-600 i wyszedł mu błąd 00550 , póżniej podjechałem do innego mechanika,ten podłączył auto pod VAG-a i stwierdził ze mam uszkodzony zawór przyspieszacza w pompie wtryskowej i ma to wpływ na skrzynię biegów. Poradzcie mi coś w tym temacie bo nie mam zielonego pojęcia co mam z tym dalej robić
zegarmistrz Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Jest w tej pompie takie coś jak zawór przyspieszacza??? A może jest to nastawnik??
michal77 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 15 Kwietnia 2009 byc moze ze jest to nastawnik. Byłem jeszcze raz u mechanika,podłączył mi jeszcze raz auto pod vas-a i ponownie stwierdził ze jest to problem z pompą wtryskową tzn ze zawiesza się ten zawór. nr błędu 00550 na vas-ie wyszło że problem pojawia się sporadycznie
Oskaro Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 Radze Ci nie jezdzic samochodem do momentu naprawienia tej usterki - nie warto uszkodzic skrzyni bo pozniej jak przedstawia Ci koszty naprawy
OLO_GDA Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 nie wierze ze praca ukladu wtryskowego moze miec wplyw na prace skrzyni na POSTOJU W CZASIE PRZEŁĄCZANIA biegów... w czasie jazdy to faktycznie, ale jezeli nie powoduje to wzrostu obrotow biegu jałowego to nie moze miec wplywu na szarpanie ... pojechałbym do kogos kto sie zna na automatach a nie tylko na czytaniu błedów z VASa...
majkel_majki Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Jeżeli usterka silnika wprowadza skrzynię biegów w tryb awaryjny to jak najbardziej może szarpać na postoju po wejściu w awarię. Skrzynai wtedy łąduje stałe, za wysokie ciśnienie stąd te szarpnięcia. Wnioskuję po wypowiedzi Kolegi, że szarpie dopiero po przejściu w tryb awaryjny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się