SeebaasSK Opublikowano 5 Września 2021 Opublikowano 5 Września 2021 Witam. Orientuje sie ktoś jakie są koszta + - uszczelnienia całego motoru? Zaczęło trochę kopcić spod maski i nie fajny zapach do kabiny się dostaje :/
piti82 Opublikowano 6 Września 2021 Opublikowano 6 Września 2021 A nie masz czasem na myśli wymiany uszczelek klawiatury + ew zaślepek walków rozrządu, czy rzeczywiście chcesz cały silnik uszczelniacz?
pila24 Opublikowano 6 Września 2021 Opublikowano 6 Września 2021 Zapewne z głowic się leje przy wałkach wydechowych wprost na kolektory wydechowe + wycieki z broków również na kolektory ,to norma po czasie w tym motorze. Dół jest ok,tam wycieki raczej nie mają miejsca. Jak chcesz uszczelniać,to od razu simmeringi wałków rozrządu,uszczelki napinaczy,półksiężyce pod napinacze,broki (wyłącznie z aso),uszczelki dekli i świec (elring) + masa uszczelniającą VR na zagięcia uszczelek,dodatkowo warto zrewidować odmy i wymienić separator na nowy. U mnie po takim zabiegu zrobiłem 40 tys km i nadal sucho. A przed tym świece tonęły w oleju,a na światłach waliło spalonym olejem niczym świeżym asfaltem. Tutaj masz fajny temat z opisem "Naprawa Audi A6 C5 - zrób to sam - krok po kroku.": Uszczelka pokrywy zaworów, uszczelka nastawnika (napinacza) wałka rozrządu - głowica LEWA - wymiana. A6C5.BLOGSPOT.COM Przewodnik „zrób to sam” umożliwiający „krok po kroku” samodzielne naprawy samochodu Audi A6 C5. Opisy i zdjęcia z przebiegu prac. Inf. serwisowe, numery części, ceny, itp. Ja za odmę długą,separator,uszczelki,simmeringi i broki zapłaciłem około 600 zł. Wszystko było wykonane razem z wymianą rozrządu i kilku innych drobnostek,łącznie 2 pełne dni roboty u mechanika. 20171202_121250_002.mp4
SeebaasSK Opublikowano 7 Września 2021 Autor Opublikowano 7 Września 2021 6 godzin temu, piti82 napisał: A nie masz czasem na myśli wymiany uszczelek klawiatury + ew zaślepek walków rozrządu, czy rzeczywiście chcesz cały silnik uszczelniacz? Pod klawiaturą wymieniałem przy rozrządzie od razu. Na początku było spoko, ale z czasem zaczęło się dymić z prawej strony a ostatnio z lewej i ten zapach w kabinie. A uszczelki dalej suche. Czytałem o tych zaslepkach właśnie ze one powodują problem
SeebaasSK Opublikowano 7 Września 2021 Autor Opublikowano 7 Września 2021 4 godziny temu, pila24 napisał: Zapewne z głowic się leje przy wałkach wydechowych wprost na kolektory wydechowe + wycieki z broków również na kolektory ,to norma po czasie w tym motorze. Dół jest ok,tam wycieki raczej nie mają miejsca. Jak chcesz uszczelniać,to od razu simmeringi wałków rozrządu,uszczelki napinaczy,półksiężyce pod napinacze,broki (wyłącznie z aso),uszczelki dekli i świec (elring) + masa uszczelniającą VR na zagięcia uszczelek,dodatkowo warto zrewidować odmy i wymienić separator na nowy. U mnie po takim zabiegu zrobiłem 40 tys km i nadal sucho. A przed tym świece tonęły w oleju,a na światłach waliło spalonym olejem niczym świeżym asfaltem. Tutaj masz fajny temat z opisem "Naprawa Audi A6 C5 - zrób to sam - krok po kroku.": Uszczelka pokrywy zaworów, uszczelka nastawnika (napinacza) wałka rozrządu - głowica LEWA - wymiana. A6C5.BLOGSPOT.COM Przewodnik „zrób to sam” umożliwiający „krok po kroku” samodzielne naprawy samochodu Audi A6 C5. Opisy i zdjęcia z przebiegu prac. Inf. serwisowe, numery części, ceny, itp. Ja za odmę długą,separator,uszczelki,simmeringi i broki zapłaciłem około 600 zł. Wszystko było wykonane razem z wymianą rozrządu i kilku innych drobnostek,łącznie 2 pełne dni roboty u mechanika. 20171202_121250_002.mp4 Odma wydaje się w porządku, ale sprawdzić pewno nie zaszkodzi. Ogl żeby wymienić to co napisałeś trzeba pewno blokować rozrząd prawda? No i przy okazji bym musiał wymienić napinacz z łańcuchem skoro by było wszystko na widoku , bo zaczyna przez sekundę po odpaleniu pukać, a potem napinacz tylko cyka do póki olej się nie rozgrzeje
piti82 Opublikowano 7 Września 2021 Opublikowano 7 Września 2021 (edytowane) Zaślepki wałków rozrządu kupuj w ASO, ponoć nieoryginalne są ciut mniejsze i po czasie znów cieknie, do tego tubka silikonu temperaturowego. Ja u siebie wymieniałem 66tkm temu i dalej spokój, robota to max godzina. Numer zaślepki 078 103 113E, oczywiście 2szt Edytowane 7 Września 2021 przez piti82
golfagn Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 Koszt jednej zaślepki ok 50zł w ASO. Potwierdzam, że zamienniki są do bani.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się