Stn Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 Koledzy, Podpowiedzcie czy jest lista części do kompletnej wymiany rozrządu. Jeżeli nie, to co po za ślizgami, napinaczami, łańcuchami wymieniać? Według ETKI są 2 koła "łańcuchowe" oba do wymiany? Pompę wody warto zmienić od razu (auto po akcji serwisowej z pompami wody)? Jeśli macie kogoś kto ma ori części - zestawy kompletne rozrządu, podrzućcie info, będę wdzięczny.
Wihajster Opublikowano 8 Września 2021 Opublikowano 8 Września 2021 po co wymieniasz rozrzad? Cos sie dzieje?
Stn Opublikowano 9 Września 2021 Autor Opublikowano 9 Września 2021 13 godzin temu, Wihajster napisał: po co wymieniasz rozrzad? Cos sie dzieje? Zbliżam się z przebiegiem do 180 tyś. kilometrów. Ślizgi są plastikowe, łańcuch z metalu - wniosek prosty, wycierają się... Napinacz też ma swoje min i max. jakieś 20-30tyś km temu przekroczyłem połowę skali na nim. Auto z USA; na amerykańskim forum chłopaki piszą, żeby +/- przy 100k mil zmienić napinacz, a przy 120k mil łańcuchy, szkoda robić te dwie rzeczy osobno, mając łatwy dostęp.
slawinho Opublikowano 14 Grudnia 2021 Opublikowano 14 Grudnia 2021 mam to samo 160 000 przejechane wymieniłem odme pokazuje bład nieszczelność w układzie ssącym prawdobodobnie uszczelniacz wału korbowego a że znajduje sie przy rozrządzie zrobię to i to wymiana simeringu i rozrzadu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się