Automat23 Opublikowano 16 Września 2021 Autor Opublikowano 16 Września 2021 Tak, tylko wykodowałem system START/STOP (niewiem czy to ma znaczenie).
Muskel1 Opublikowano 16 Września 2021 Opublikowano 16 Września 2021 Spróbuj ten, jest do 92Ah bo oryginalnie są tylko AGM 92 Ah i następna wielkość to 105 Ah 4F0915105E VA0 000915105CE
Automat23 Opublikowano 18 Września 2021 Autor Opublikowano 18 Września 2021 A jeżeli ten kod nie wchodzi to mógłbyś podać jeszcze jakiś?
Muskel1 Opublikowano 18 Września 2021 Opublikowano 18 Września 2021 Co znaczy jeżeli? Próbowałeś i nie przyjęło?
Automat23 Opublikowano 18 Września 2021 Autor Opublikowano 18 Września 2021 (edytowane) Przyjęło, źle wpisywałem jedną cyfrę.. Teraz będę obserwował pobór prądu - napisze czy będzie zmiana czy nie. Tak sobie pomyślałem czy ewentualnym winnym takiego poboru nie może też być przypadkiem sterownik akumulatora skoro vcds nie pokazuje żadnych blędów? Pozdrawiam Edytowane 18 Września 2021 przez Automat23
Muskel1 Opublikowano 18 Września 2021 Opublikowano 18 Września 2021 System zarządzania energią zintegrowany jest w module Gateway, myślę, że jeżeli byłby on zepsuty miałbyś więcej problemów nie tylko pobór prądu. Ten moduł spina wszystkie moduły ze sobą i jest odpowiedzialny za komunikację między nimi.
Automat23 Opublikowano 18 Września 2021 Autor Opublikowano 18 Września 2021 (edytowane) Odnośnie kodowania akumulatora: system przepuścili wartość bez litery "E" - czy może tak zostać? (4F0915105E VA0 000915105C bez litery "E" na końcu? ). System wymaga 10 cyfrowego kodu. Edytowane 18 Września 2021 przez Automat23
Muskel1 Opublikowano 18 Września 2021 Opublikowano 18 Września 2021 (edytowane) Drugi ciąg liter jest obojętny. Jest to nr seryjny aku i może składać się z obojętnie jakich cyfr i liter. Ważne żeby miał 10 znaków (cyfr/liter). Najważniejszy jest pierwszy człon bo jest to nr części i po niej BEM identyfikuje rodzaj aku. Ten musi się dokładnie zgadzać. Czyli 4F0.... Edytowane 18 Września 2021 przez Muskel1
Automat23 Opublikowano 18 Września 2021 Autor Opublikowano 18 Września 2021 Niestety pobór prądu wciąż tak samo duży :/ chyba nie obejdzie się bez wizyty u porządnego elektryka...
Muskel1 Opublikowano 18 Września 2021 Opublikowano 18 Września 2021 Odpinałeś siłownik zamykania klapy wlewu paliwa? Masz błąd zwarcia do masy tego silniczka. 1
Automat23 Opublikowano 18 Września 2021 Autor Opublikowano 18 Września 2021 Czy jest możliwość aby taki silniczek powodował aż taki duży pobór prądu?
Muskel1 Opublikowano 18 Września 2021 Opublikowano 18 Września 2021 Jeżeli masz tam zwarcie i sterownik próbuje ciągle siłownik zamknąć to całkiem możliwe, że przez to sterownik nie przechodzi w stan uśpienia.
Automat23 Opublikowano 19 Września 2021 Autor Opublikowano 19 Września 2021 (edytowane) Niestety nadal coś cyka więc system się nie usypia :/ Być może moduł komfortu do wymiany skoro cykanie wydobywa się jakby z niego? Edytowane 19 Września 2021 przez Automat23
Automat23 Opublikowano 19 Września 2021 Autor Opublikowano 19 Września 2021 (edytowane) W załączniku zamieszczam filmiki jak to wygląda - prąd już chce spadać gdy nagle jest to cyknięcie i wzrasta... I tak w koło. Wydaje się jakby cyknięcie było z modułu komfortu.. Na drugim filmie również słychać moment cyknięcia i wzrostu prądu. VID_20210919_125515.mp4 VID_20210919_125949.mp4 VID_20210919_125515.mp4 Edytowane 19 Września 2021 przez Automat23
Automat23 Opublikowano 20 Września 2021 Autor Opublikowano 20 Września 2021 Elektryk stwierdził, że należy wymienić moduł komfortu - czy jest to możliwe że byłby do wymiany gdy vcds nie pokazuje żadnych błędów z tym związanych?
Muskel1 Opublikowano 20 Września 2021 Opublikowano 20 Września 2021 Są przypadki gdzie moduły mają usterkę i pomimo tego nie pokazują błędów. Jedyne co mnie dziwi, to fakt, że system zarządzania energią (BEM) nie wywala błędu. Gdy pobór energi w stanie spoczynku jest za duży BEM wywala błąd. U Ciebie nie wywala błędu, gdyż moduł komfortu najwidoczniej nie usypia się, co może świadczyć o jego usterce. Moduły komfortu mają ochronę komponentu, którą będzie należało ściągnąć.
Automat23 Opublikowano 20 Września 2021 Autor Opublikowano 20 Września 2021 Podobno wszystko ma elektryk przekodować. Z tym że, powiedział mi że moduł komfortu jest pod nogami kierowcy? Zdziwiłem się, ponieważ wydaje mi się że jest w bagażniku obok skrzynki bezpieczników. Obawiam się tylko żeby nie było tak, że wymieni moduł komfortu a okaże się że winnym jest coś innego...
Muskel1 Opublikowano 20 Września 2021 Opublikowano 20 Września 2021 (edytowane) Moduł komfortu w B8 jest z tyłu w prawym boczku, tak jak piszesz. Pod nogami kierowcy był w modelu B6/B7. Coś musiało się elektrykowi pomylić. Mam nadzieje, że wie co to ochrona komponentu i potrafi ją ściągnąć. Dodatkowo w module komfortu jest także immo więc to też będzie musiał przyuczyć. Edytowane 20 Września 2021 przez Muskel1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się