Cinek a4 b7 1 Posted October 15, 2021 Share Posted October 15, 2021 Cześć czy ktoś mi powie czy ten silnik tak powinien brzmieć jak dla mnie chodzi jak sieczkarnia. Co to może być, napinacz sprawdzony, alternator ok, pompa wspomagania ok. Nieraz piszczy pasek (nowy Continental)może jednak napinacz zaczyna nie domagać 20211013_182850.mp4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duch^ 3 Posted November 23, 2021 Share Posted November 23, 2021 Dobrze słyszę że masz zmienioną pompę olejową z 1.8t/1/9tdi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinek a4 b7 1 Posted November 24, 2021 Author Share Posted November 24, 2021 17 godzin temu, Duch^ napisał: Dobrze słyszę że masz zmienioną pompę olejową z 1.8t/1/9tdi? nie mam pojęcia auto mam dopiero 2mc, jest to możliwe. Silnik 2.0tfsi bwe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinek a4 b7 1 Posted November 24, 2021 Author Share Posted November 24, 2021 10 minut temu, Cinek a4 b7 napisał: nie mam pojęcia auto mam dopiero 2mc, jest to możliwe. Silnik 2.0tfsi bwe. Zacząłem podejrzewać pompe, ale że inna. W jeszcze do tego moduł komfortu mi padł(zalany) 8H0959433F jak ktoś ma to jestem chętny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duch^ 3 Posted November 25, 2021 Share Posted November 25, 2021 (edited) Po nagraniu to tak ciężko coś powiedzieć ale wydaje się że normalnie pracuje. Edited November 25, 2021 by Duch^ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 395 Posted November 25, 2021 Share Posted November 25, 2021 Jaki masz przebieg? Test na CO2 zrób. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinek a4 b7 1 Posted November 29, 2021 Author Share Posted November 29, 2021 W dniu 25.11.2021 o 15:00, Langista napisał: Jaki masz przebieg? Test na CO2 zrób. 216000km czy to o to chodzi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Langista 395 Posted November 29, 2021 Share Posted November 29, 2021 Chodziło o test CO2 w płynie chłodniczym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinek a4 b7 1 Posted November 29, 2021 Author Share Posted November 29, 2021 11 minut temu, Langista napisał: Chodziło o test CO2 w płynie chłodniczym. podejrzewasz uszczelke pod głowicą, jutro postaram się zrobić Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 774 Posted November 29, 2021 Share Posted November 29, 2021 Robiłeś rozrząd, pasek z zestawu Ina? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinek a4 b7 1 Posted November 29, 2021 Author Share Posted November 29, 2021 Teraz, przem8 napisał: Robiłeś rozrząd, pasek z zestawu Ina? Przy 205000 ina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinek a4 b7 1 Posted November 29, 2021 Author Share Posted November 29, 2021 1 minutę temu, Cinek a4 b7 napisał: Przy 205000 ina Teraz ma216000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinek a4 b7 1 Posted November 29, 2021 Author Share Posted November 29, 2021 3 minuty temu, Cinek a4 b7 napisał: Przy 205000 ina poprzedni właściciel robił Link to comment Share on other sites More sharing options...
przem8 774 Posted November 29, 2021 Share Posted November 29, 2021 (edited) 46 minut temu, Cinek a4 b7 napisał: To hałasuje pasek rozrządu. Przyzwyczaj się albo zmień na conti, dayco. INA to gówno made in china Już od dawna jest ten problem z tymi paskami. Poza tym musisz mieć świadomość, że bezpośredni wtrysk hałasuje i nie będzie aksamitnie pracować. Edited November 29, 2021 by przem8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cinek a4 b7 1 Posted November 29, 2021 Author Share Posted November 29, 2021 25 minut temu, przem8 napisał: To hałasuje pasek rozrządu. Przyzwyczaj się albo zmień na conti, dayco. INA to gówno made in china Już od dawna jest ten problem z tymi paskami. Poza tym musisz mieć świadomość, że bezpośredni wtrysk hałasuje i nie będzie aksamitnie pracować. Wtryski to zrozumiałe głośne cykanie ten typ tak ma podobno, ale to jest takie delikatne rzężenie właśnie z okolic pokrywy (tej plastikowej) paska rozrządu choć po wymianie napinacza paska wielorowkowego jest troszke lepiej,Trzeba będzie się przyzwyczaić. Dzięki przem8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now