colak Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam serdecznie , Panowie mam powazny poblem a mianowicie po odpalemu zimnego silnika auto gaśnie ,przestaje pracować na 1,2,3 cylinder i gaśnie i tak czasmi 3-4 razy zanim zacznie poprawnie pracować. Sprawdziłem przaktycznie wsztstko immo, przewody,przepustnica=adaptacja,nie lapie lewego powietrza.wag nie pokazuje nic co by miało wpływ na te objawy. Moje podejżenia skłaniają się ku mapia wtr. gazu zakłuca mapę wtr. benzyny. Dlaczego tak sądzę, jeżdziłem ponad tydzień na penzynie było ok. wystarczyło przejechanie kilku km. ma gazie i następnego dnia rano znów kłopot:(( Najlepsze jest to ze moi fachowcy od gazu niewiedzą jak to można naprawić,Może jakieś wskazówki jak do tego podejść??? Jeśli ktoś przerabiał ten temat byłbym wdzięczny za wskazówki. czekam...
mstan Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam A co właściwie pokazuje VAG ? Jeżeli nawet LPG ma złe ustawienia i ma negatywny wpływ na mapę BP to nie aż taki.Raczej nie ma to związku z odpalaniem. Objawy jakie opisujesz mogą mieć raczej związek z cewkami ,fajkami,świecami.(W.N.) Muszę przyznać że Twoi gazownicy mają bardzo wąską specjalizacje. Pozdrawiam
mateogda Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Zajrzyj w grupę 032 i napisz co tam widzisz, ale jeżeli "vag nie pokazuje nic" to mogą to nie być rozjechane mapy.
colak Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam Wag pokazał mi sonde i coś z doładawaniem powietrza, ale moim zdaniem jest to spowodowane tym dławieniem silnika na zimnym, Generalnie problem zaczął sie od pierwszwej regulacji przez moich fachowców począwsz od zalepiającej się listwy, Poprzez " za mały parownik" ku... 350 zł na marne twierdził za jest do 120 KM i nie da rady 150 KM pociągnąć okazuje się kwestia zgrania obniżasz moc na wyższym zakresie i auto nie szarpie, i teraz to odpalanie zimnego silnika i wszystko układa się w zgrabną całość ((( Dzisiejszej nocy poprawiłem masę auta odłączyłem akumulator, rano podpiołem aku. zaadoptowałem przepustnice i super ssanie działało Oczywiście benzynka )) Pośmigam troszkę na PB i muszę gdzieś jechać )
mstan Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Witam "Wag pokazał mi sonde i coś z doładawaniem powietrza," z tego co wiem to dla silnika 1,8T 150PS to nie jest jakaś tam błahostka i dobrze by było jak byśmy poznali kody błędów,które jak przypuszczam będą się powtarzać Pozdrawiam
juby_p Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 począwsz od zalepiającej się listwy, Poprzez " za mały parownik" ku... 350 zł na marne twierdził za jest do 120 KM i nie da rady 150 KM pociągnąć okazuje się kwestia zgrania obniżasz moc na wyższym zakresie i auto nie szarpie, i teraz to odpalanie zimnego silnika i wszystko układa się w zgrabną całość ((( To zdradź nam co ty tam wogóle masz pod maską??? i skąd ta teoria o obnizeniu mocy ?
colak Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Witam, Tak powiedział że nie da rady jednak jestem innego zdania Instalka stag 300-4 a parownik obecnie niewiam co wstawił no ale to nie zmienia faktu że gaz zakłuca mi Benzynę Jeżdzę 4 dzień tylko na BP i wszstko jest oki i ssanie załącza się jak powinno a do tej pory załączało sięjak mu się przypomniało nie wiecie kto był by w stanie skopiować mapę wytrysku BP i skalibrować ja do LPG ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się