Patryk_audi Opublikowano 16 Października 2021 Opublikowano 16 Października 2021 (edytowane) 20211016_175138.mp4 Cześć. Mam problem z moim audi a4 b7 1.8t. Czasami po odpaleniu silnika z okolic silnika słychać stukanie(dosyć głośne), po dodaniu gazu stuki znikają, ale jak odpuszczę gaz i obroty spadną to znowu stuka. Zazwyczaj gdy zgaszę auto i odpalę na nowo to stuki znikają. Dziwi mnie to, że to nie zawsze się pojawia, a jak się pojawy to wystarczy zgasić auto i odpalić na nowo. Prosiłbym o jakieś podpowiedzi co to może być Edytowane 17 Października 2021 przez Patryk_audi
zionx Opublikowano 16 Października 2021 Opublikowano 16 Października 2021 https://a4-klub.pl/topic/481745-mocny-metaliczny-dźwięk-przy-dodawaniu-gazu/
Patryk_audi Opublikowano 16 Października 2021 Autor Opublikowano 16 Października 2021 w tamtym przypadku jak pisał użytkownik strzela mu przy dodawaniu gazu. Czytałem i takich przypadków jest własnie dużo, tylko że mi coś stuka jak mam wrzucone P i nie dodaję gazu. Czy to też tak jak pisałeś jest bulbulator?
zionx Opublikowano 16 Października 2021 Opublikowano 16 Października 2021 ... Skup się na moim kolejnym poście w tamtym temacie
Patryk_audi Opublikowano 17 Października 2021 Autor Opublikowano 17 Października 2021 Dzisiaj po południu dodam filmik jak mi się uda że akurat będzie stukać bo niestety jest to bardzo rzadko dlatego też mechanik nie zauważył żadnego nieprawidłowego działania
Patryk_audi Opublikowano 17 Października 2021 Autor Opublikowano 17 Października 2021 Dodałem już filmik tylko taki udało mi się nagrać
przem8 Opublikowano 17 Października 2021 Opublikowano 17 Października 2021 Rolka napinacza albo alternator bym obstawiał. Zdejmij pasek i pokręć rolkami.
Patryk_audi Opublikowano 17 Października 2021 Autor Opublikowano 17 Października 2021 A rolka napinacza nie jest wymieniana wraz z robieniem rozrządu bo jakiś tydzień temu robiłem rozrząd i przy okazji pasek alternatora
przem8 Opublikowano 17 Października 2021 Opublikowano 17 Października 2021 7 minut temu, Patryk_audi napisał: A rolka napinacza Chodzi o napinacz paska osprzętu.
Patryk_audi Opublikowano 17 Października 2021 Autor Opublikowano 17 Października 2021 A okej jutro postaram się to sprawdzić
zionx Opublikowano 17 Października 2021 Opublikowano 17 Października 2021 Tak jak przemo napisał, przygotuj sobie klucz płaski 17, nasuń go na kwadrat napinacza (zaznaczony na zdjęciu), popchnij i ściągnij pasek drugą ręką (zapamiętaj sobie jak pasek jest poprowadzony), następnie kręć po kolei rolkami które napędza pasek - rolka napinacza, rolki prowadzące, alternatora, pompy wspomagania i pompy kompresora klimatyzacji
Patryk_audi Opublikowano 17 Października 2021 Autor Opublikowano 17 Października 2021 Dzięki wielkie. Jutro będę robił i dam znać
Patryk_audi Opublikowano 17 Października 2021 Autor Opublikowano 17 Października 2021 Byłem zobaczyć ten pasek ale ja nawet tam ręki nie włożę i chyba zlecę już to mechanikowi ale mam pytanie jak to coś z tą rolka napinacza to dlaczego ona tylko czasami hałasuje?
zionx Opublikowano 17 Października 2021 Opublikowano 17 Października 2021 To MOŻE być rolka napinacza, a może i czegoś innego, trzeba sprawdzić wszystkie rolki po ściągnięciu paska. Jak już to zrobisz, daj znać, będziemy myśleć dalej
Patryk_audi Opublikowano 17 Października 2021 Autor Opublikowano 17 Października 2021 A da się zdjac pasek bez zdejmowania zderzaka? Bo tam gdzie jest pasek to ja ledwo reke wsadzam
przem8 Opublikowano 17 Października 2021 Opublikowano 17 Października 2021 (edytowane) Da się i zajmuje to minutę. Napinacz też się wyjmuje na luzaka w 3 minuty Edytowane 17 Października 2021 przez przem8
zionx Opublikowano 17 Października 2021 Opublikowano 17 Października 2021 Widzę że mało miałeś do czynienia z mechaniką wbrew pozorom tam jest sporo miejsca w porównaniu do niektórych innych silników i tak jak przemo pisał, jak zrzucisz pasek, możesz ten cały napinacz odkręcić (3 śrubki na klucz 13, na tym zdjęciu co dałem widać te 3 otwory na nie) wtedy będzie tam jeszcze więcej miejsca. nie trzeba zderzaka zrzucać ani nic innego
Patryk_audi Opublikowano 17 Października 2021 Autor Opublikowano 17 Października 2021 No racja mało miałem styczności z mechaniką. A pytanie czy trzeba zdejmować zderzak pojawiło się dlatego że jak robiłem ostatnio rozrząd to mechanik mówił, że akurat w tym aucie będzie drożej bo trzeba wysunąć przód bo jest tam za mało miejsca
zionx Opublikowano 17 Października 2021 Opublikowano 17 Października 2021 Tak, żeby wymienić rozrząd, trzeba zdemontować zderzak i wysunąć pas przedni do pozycji serwisowej, do demontażu paska osprzętu nie jest to konieczne.
Patryk_audi Opublikowano 17 Października 2021 Autor Opublikowano 17 Października 2021 A no okej jutro zobaczę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się