MarcinA418T Opublikowano 22 Października 2021 Opublikowano 22 Października 2021 Witam, od jakiegoś czasu borykam się z dziwnymi rzeczami, autko A4 B6 1.8T AVJ+LPG, auto rzekomo 200km, wymienione wtryski od BEXA, turbo jakaś hybryda. Auto od jakiegoś czasu ma spadki mocy, jak odpalam auto to mam wrażenie że na zimnym silniku auto ma o 30/40 koni więcej, gdy się nagrzeje jakby ucieka mu trochę koników. Od 2 tyś obrotów gdy wstaje turbo słychać dziwny syk cały czas podczas przyspieszania, turbo wysypało się 3 miesiące temu, zregenerowane w porządnej firmie PerunTurbo, i gdy już sobie stanę na światłach czuje jakby szarpało delikatnie silnikiem, gdy siedzę w aucie czuje te drgania/szarpnięcią (występuje na PB i LPG).Gdy dodaje gazu gdy auto jest LPG z obrotów jałowych i dodaje w miejscu dynamicznie mocno gazu, czuje jak go dławi, na benzynie tego objawu nie ma. Prosze o porady od czego zacząć
MarcinA418T Opublikowano 22 Października 2021 Autor Opublikowano 22 Października 2021 Powiedz proszę jakie logi potrzebne, jutro wstawie wszystkie jakie trzeba.
Łukasz13 Opublikowano 22 Października 2021 Opublikowano 22 Października 2021 Zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu. 2
MarcinA418T Opublikowano 22 Października 2021 Autor Opublikowano 22 Października 2021 @Łukasz13 zatkać rurę przy przepływce, i przy odmie i nabić powietrze w układ ?
MarcinA418T Opublikowano 22 Października 2021 Autor Opublikowano 22 Października 2021 Zatkać odme w miejscu gdzie wchodzi ten (grzybek) który znajduje się blisko turbo/filtra powietrza ?
przem8 Opublikowano 22 Października 2021 Opublikowano 22 Października 2021 (edytowane) Zatykasz tipa od strony przepływki, demontujesz grzybka odmy i ztykasz odmę, pompujesz do 1 bar przez wężyk podciśnienia. Odkręć przed tym korek wlewu oleju. Jak masz gaz to może być przez wężyk od map do kolektora. Logi robisz wszystkie co w temacie, myślałem że to oczywiste. Edytowane 22 Października 2021 przez przem8 1
MarcinA418T Opublikowano 22 Października 2021 Autor Opublikowano 22 Października 2021 @przem8 Ładować ciśnienie przez te wężyki od gazu co są wiercone w kolektorze dolotowy ?
przem8 Opublikowano 22 Października 2021 Opublikowano 22 Października 2021 (edytowane) Zdejmujesz wężyk z mapsensora albo trójnika gdzie masz wpięte podciśnienie z kolektora do mapsensora i w niego pompujesz. Tak jest najprościej i najszybciej niż kombinacje z jakimiś adapterami i wentylkami Edytowane 23 Października 2021 przez przem8 1
MarcinA418T Opublikowano 23 Października 2021 Autor Opublikowano 23 Października 2021 @przem8 gdzie znajdę ten MAP ?
przem8 Opublikowano 23 Października 2021 Opublikowano 23 Października 2021 (edytowane) Idz po wężyku podcisnienia od reduktora i powinienes dojść do trojnika, z którego będzie rozgalezienie na mapsensor i do kolektora. Nie wiem czy to czasem nie ten cienki wężyk z kolektora na wysokości filtra gazu, patrząc po zdjęciu. To brc? Edytowane 23 Października 2021 przez przem8 1
MarcinA418T Opublikowano 23 Października 2021 Autor Opublikowano 23 Października 2021 (edytowane) Tak BRC, okej układ napompowany znalazłem 2 nieszczelności, jedna przy ezektorze ale niestety podczas próby uszczelnienia zaworek zwrotny się ułamał, zamówiłem go na poniedziałek. A druga nieszczelność jest pod drugim wtryskiem PB. Logi zrobię w poniedziałek po zmianie zaworka w ezektorze. Do wymiany podkładka pod wtryskiem ? To możliwe ze są tylko 2 nieszczelności, znaczy chodzi mi o to, ze czy takie dwie nieszczelności mogą mocno wpływać na działanie auta, pod tym wtryskiem dosyć mocno dmucha. Edytowane 23 Października 2021 przez MarcinA418T Błąd
przem8 Opublikowano 23 Października 2021 Opublikowano 23 Października 2021 Przez nieszczelność pod wtryskiem może wypadać zapłon. Do wymiany masz oringi i wkretki wtryskiwaczy. 1
MarcinA418T Opublikowano 23 Października 2021 Autor Opublikowano 23 Października 2021 Masz może jakieś numery OE ?
danioo Opublikowano 25 Października 2021 Opublikowano 25 Października 2021 Wkretki wtryskiwaczy 06B133555H Oringi wtryskiwaczy rozmiar 7,52x3,53 1
MarcinA418T Opublikowano 25 Października 2021 Autor Opublikowano 25 Października 2021 (edytowane) @danioo dzieki kolego, wymieniać odrazu wszystkie ? Jutro może podjade gdzieś do ASO i kupie te wkrętki, oringi dobiorę sobie w sklepie z gumami. W każdym salonie/serwisie sprzedają części ? Edytowane 25 Października 2021 przez MarcinA418T
danioo Opublikowano 25 Października 2021 Opublikowano 25 Października 2021 Wkrętki najlepiej wszystkie, oringi zresztą też. Ja akurat wszystko na all kupowałem... 1
przem8 Opublikowano 26 Października 2021 Opublikowano 26 Października 2021 Oringi zamówisz w każdym sklepie motoryzacyjnym, z elringa chyba po 2zł kupowałem. Zrób logi, bo wątpię, że te małe nieszczelności aż tak u Ciebie mieszają. Jeśli gniazdo wtryskiwacza jest bardzo nieszczelne to wypada zapłon podczas przyspieszania i pięknie mruga check na desce. 1
MarcinA418T Opublikowano 26 Października 2021 Autor Opublikowano 26 Października 2021 @przem8 miga Check, wyrzuca zapłon ale to na 95% przez gaz, bo często 1-2 min po przełączeniu na LPG przy przyspieszaniu wyrzuca zapłon. Na PB praktycznie nigdy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się