Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapłon 3.0 ASN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 12.05.2022 o 00:40, Robero321 napisał:

 

Nie prawda. W Sulejówku ustawiali mi rozrząd i ustawili na same "0"

Po 3 latach na jednym jest nie wielka odchyłka...

 

Może koła były w dużo lepszym stanie niż moje. Mam jeszcze gdzie mogę dostać uszczelki do tych kół ??

Opublikowano

Obejrzyj filmik na YouTube o wymianie uszczelnień w tych fazatorach, o ile pamiętam on tam podaje jakie oringi są potrzebne. Z tego co kojarzę to nie ma gotowych zestawów tylko trzeba sobie skompletować. Tylko nie wiem po co chcesz to ruszać jak nie cieknie? Ja obstawiał bym nastawniki zaworów zmiennych faz, może być że jeden już się rozpadł jak u mnie i to on jest temu winny.

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał:

Obejrzyj filmik na YouTube o wymianie uszczelnień w tych fazatorach, o ile pamiętam on tam podaje jakie oringi są potrzebne. Z tego co kojarzę to nie ma gotowych zestawów tylko trzeba sobie skompletować. Tylko nie wiem po co chcesz to ruszać jak nie cieknie? Ja obstawiał bym nastawniki zaworów zmiennych faz, może być że jeden już się rozpadł jak u mnie i to on jest temu winny.

Właśnie że rozrząd złożony i samochód działa ok tylko że mam problem z cieknącym olejem. Na wolnych minimalne kropki oleju takjakby z pod koła wyrzuca a po dodaniu gazu już jest wszystko mokre w oleju. Uszczelka i uszczelniacze nowe

IMG_20220514_182839.jpg

IMG_20220514_182848.jpg

Opublikowano

Musisz w takim razie rozebrać znowu wszystko i sprawdzić dokładnie gdzie cieknie.

 

Opublikowano
4 godziny temu, Langista napisał:

Musisz w takim razie rozebrać znowu wszystko i sprawdzić dokładnie gdzie cieknie.

 

Już rozebrałem i wymieniłem jeszcze raz uszczelniacze żeby być pewnym i wygląda na to że z kół bo uszczelniacze suche a jakby puszczała uszczelka pod nastawnikiem to by się lało tylko po silniku a nie na koła. Im większe ciśnienie oleju tym bardziej się leje. Jak nie znajdę uszczelek to wymienię te koło i zobaczy się tylko to będzie droga zabawa bo koło nie jest tanie a pewności że nie będzie ciekło nie ma

Opublikowano

w tak zapytam czy kolega to rozwiązał ? Bo w moim pojawił się błąd od zaworu sterującego z tym że rozrząd i koła robione 15 tys temu. Też miałem problem z zapłonem u wymieniłem dzisiaj wszystkie cewki na tfsi  i jest git ale błąd jest dalej 

 

 

+ Ktoś wie co znaczy błąd za wysokie tarcie ? Mango już z 3 lata 

IMG_20240703_210148.jpg

Opublikowano (edytowane)

Ciekawe błędy http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17927/P1519/005401

Sprawdził bym wiązki, od temperatury mogły już się posypać i stąd błędy. Ja u siebie przed składaniem te zawory dobrze wyczyściłem i wymieniałem na nich oringi. Też mi olej wywala kołami i za miesiąc się za to biorę, prawdopodobnie wina źle dobranych oringów, jednak błędu żadnego nie mam, zaraz po złożeniu sprawdzałem działanie tych kół i ładnie schodzą na dół i wracają do góry.

Zmieniając cewki na te z tfsi coś wiązką robiłeś?

Edytowane przez Langista

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...