Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapłon 3.0 ASN


Tomaszab67

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 12.05.2022 o 00:40, Robero321 napisał:

 

Nie prawda. W Sulejówku ustawiali mi rozrząd i ustawili na same "0"

Po 3 latach na jednym jest nie wielka odchyłka...

 

Może koła były w dużo lepszym stanie niż moje. Mam jeszcze gdzie mogę dostać uszczelki do tych kół ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzyj filmik na YouTube o wymianie uszczelnień w tych fazatorach, o ile pamiętam on tam podaje jakie oringi są potrzebne. Z tego co kojarzę to nie ma gotowych zestawów tylko trzeba sobie skompletować. Tylko nie wiem po co chcesz to ruszać jak nie cieknie? Ja obstawiał bym nastawniki zaworów zmiennych faz, może być że jeden już się rozpadł jak u mnie i to on jest temu winny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Langista napisał:

Obejrzyj filmik na YouTube o wymianie uszczelnień w tych fazatorach, o ile pamiętam on tam podaje jakie oringi są potrzebne. Z tego co kojarzę to nie ma gotowych zestawów tylko trzeba sobie skompletować. Tylko nie wiem po co chcesz to ruszać jak nie cieknie? Ja obstawiał bym nastawniki zaworów zmiennych faz, może być że jeden już się rozpadł jak u mnie i to on jest temu winny.

Właśnie że rozrząd złożony i samochód działa ok tylko że mam problem z cieknącym olejem. Na wolnych minimalne kropki oleju takjakby z pod koła wyrzuca a po dodaniu gazu już jest wszystko mokre w oleju. Uszczelka i uszczelniacze nowe

IMG_20220514_182839.jpg

IMG_20220514_182848.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz w takim razie rozebrać znowu wszystko i sprawdzić dokładnie gdzie cieknie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Langista napisał:

Musisz w takim razie rozebrać znowu wszystko i sprawdzić dokładnie gdzie cieknie.

 

Już rozebrałem i wymieniłem jeszcze raz uszczelniacze żeby być pewnym i wygląda na to że z kół bo uszczelniacze suche a jakby puszczała uszczelka pod nastawnikiem to by się lało tylko po silniku a nie na koła. Im większe ciśnienie oleju tym bardziej się leje. Jak nie znajdę uszczelek to wymienię te koło i zobaczy się tylko to będzie droga zabawa bo koło nie jest tanie a pewności że nie będzie ciekło nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...