Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów - czasem moc się pojawia


karbonek

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio wstawiałem niepełne logi (przy próbie dynamicznej ledwo leciał do 4000RPM), postanowiłem zrobić nowe logi.

Na razie statyczne w sobotę wyjadę na jakąś radzymińską aby zrobić resztę.

Prosiłbym o analizę logów, czy na ich podstawie można zdiagnozować już jakąś usterkę (nie koniecznie turbinę której łopatki się czasem zacierają i sztanga ciężko chodzi).

Nie chciałbym wymienić turbiny jeżeli okazało by się że pada coś innego.

Na razie wszystko na turbawkę wskazuje. Gdy sztanga ledwo chodziła i rozruszałem ją to niunia mocy dostawała, ale dziś sztanga chodzi lekko a mocy ani widu, ani słychu, mułek lekki...

Próba statyczna BS:

04000.th.gif

000

04003.th.gif

003

04011.th.gif

011

Próba statyczna MB:

08000.th.gif

000

08001.th.gif

001

08003.th.gif

003

08004.th.gif

004

08007.th.gif

007

08013.th.gif

013

Próba dynamiczna MB (wrzucam na bieżąco):

dyn08003.th.gif

003

dyn08004.th.gif

004

dyn08008.th.gif

008

dyn08010.th.gif

010

dyn08011.th.gif

011

dyn08000.th.gif

000

dyn08001.th.gif

001

dyn08003.th.gif

003 NOWE

dyn08011b.th.gif

011 NOWE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo powiedzą logi dynamiczne. Tutaj widać jakby termostat (blok 000BS oraz 007MB), również kat wtrysku do poprawy, ale zapodaj nam logi dynamiczne :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo powiedzą logi dynamiczne. Tutaj widać jakby termostat (blok 000BS oraz 007MB), również kat wtrysku do poprawy, ale zapodaj nam logi dynamiczne :wink4:

zgadza sie..kąt wtrysku mocno opózniony :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku poprawiałem bo aby w zime odpalił musiał nieźle zakręcić - teraz prawie z dotyku odpala.

Więcej pompą ruszać nie chciałem.

Na pewno coś z termostatem?

Po czym to widać?

Mieszkam w centrum wawy i dynamiczne będę mógł zrobić najszybciej w sobotę jak będzie pusto na drodze :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku poprawiałem bo aby w zime odpalił musiał nieźle zakręcić - teraz prawie z dotyku odpala.

Na pewno coś z termostatem?

Po czym to widać?

Mieszkam w centrum wawy i dynamiczne będę mógł zrobić najszybciej w sobotę jak będzie pusto na drodze :evil:

jak poprawiłes jak jest zły...jest ciepło i dlatego dobrze zapala..w zimie problem powróci :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

+

niedomykajacy sie EGR ... [i to moze byc przyczyna lekkiego braku mocy :wink4:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, przyjże się egr dzisiaj.

Kąt wtrysku ustawiłem z półtora miesiąca temu (był koło 8),dużo ruszyłempompą i wyszło ile jest.[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2009, 10:11_________________________________________________Naprawiłem egr :decayed:

Teraz czuję lekką różnicę przy 1 i 2 a reszta bez zmian.

Zrobiłem małą trasę dziś i w pewnym momencie moc powróciła, moja niunia zmieniła się w potwora połykającego asfalt :kox:

Cieszyłem się nie długo tym niestety... :embarrassed:

Pojawił się też błąd na module silnika,znane:

575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

różnica dorególowania

Zamieszczam nowe logi grupy 003 po zaślepieniu erg, jutro próba dynamiczna.

Próba statyczna BS:

04003egrzaslepiony.th.gif

003

Próba statyczna MB:

08003egrzaslepiony.th.gif

003

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od czego zależna jest ilość wpływającego powietrza?

Widzę, że na logach kolegów wartość ta jest ponad 400 a u mnie ok 370 ;([br]Dopisany: 18 Kwiecień 2009, 09:54_________________________________________________Zamieszczam log grupy 11 w próbie dynamicznej, nie puściłem do 4200rpm bo jakaś beta mi wyjechała :kox:

Udało mi się tylko jego zrobić ze względu na padajacy deszcz i miejsce testów centrum miasta...

dyn08011.th.gif

011

Niunia ma wirusa, czy ma to wpływ na wyniki?

Czy mapa zrobiona w programie to jest właśnie ta wymagana obecnie dawka powietrza?

Co możecie powiedzieć po tym logu ?

Które muszę jeszcze zrobić czy najlepiej wszystkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływka jest nowa boscha, sztanga turbiny się zacina.

Turbinę wyjąłem na stół jakiś czas temu (wogóle sztanga się nie ruszała).

Rozruszałem kierownice, ale niestety otworzyć się nie chciała w części gorącej.

Muszę mieć tylko pewność że to wszystko jest spowodowane uszkodzoną turbiną.

Węże posprawdzałem, żaden nie puszcza, zauważyłem, że od intercoolera idzie wąż, na nim mam zaślepkę na jakiś czujnik (przy IC), dalej rurka zawija przy silniku i wchodzi w jakąś plastikową, na niej jest jakiś czujnik i to idzie sobie do silnika i erg.

Może ten czujnik jest uszkodzony, że pokazuje 370mg/str gdy inni mają ok 440?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, logi zrobię jak się pogoda poprawi.

Zamieszczam zdjęcia, jedno z zaślepką czujnika (powinien tam być jakiś?) i drugie z czujnikiem który był upaćkany w oleju.

Zobacze czy czyszczenie czujnika coś zmieniło, czy ktoś wie jaką on pełni funcję, nie jest to przypadkiem czujnik ciśnienia powietrza?

zdjecie066.th.jpg zdjecie067.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuciłem kolejne logi (pierwszy wątek), znowu miałem w silniku błąd 575...

Autko ledwo co zbiera się do 3500rpm i nie probowalem poscic go wyżej ze wezględu na długą drogę rozpędzenia i centrum wawy :kox:

Spalanie poszło ostro w górę, jest teraz jakieś 10-12l /100, w trasie ok 10, na miescie 12 :slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieczorkiem wstawię komplet.

Przepływka ori boscha, może z 3000km zrobiłem na niej :cool1:

Pamietam, że stara przepływka z początku zamulała wogóle samochód i za jakiś czas komputer pokazywał że nie może się z nią dogadać, moc nie wracała.

Obecnie czasem się pojawia.[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 18:57_________________________________________________Komplet już wstawiłem.

Nadal uważacie, że to przepływka?

Na pewno turbuleum, niestety :confused4:

Jakie logi zrobić gdy podepnę nową przepływkę (we wtorek będę miał możliwość podstawienia nowego boscha)?[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 22:34_________________________________________________Dzis sprawdziłem znowu sztangę turbiny, ledwo co poszła kluczem w górę i na chwile tak została...

Kupiłem nową turbinę, jutro wymienię i zobaczę jakie będą efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieczorkiem wstawię komplet.

Przepływka ori boscha, może z 3000km zrobiłem na niej :cool1:

Pamietam, że stara przepływka z początku zamulała wogóle samochód i za jakiś czas komputer pokazywał że nie może się z nią dogadać, moc nie wracała.

Obecnie czasem się pojawia.[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 18:57_________________________________________________Komplet już wstawiłem.

Nadal uważacie, że to przepływka?

Na pewno turbuleum, niestety :confused4:

Jakie logi zrobić gdy podepnę nową przepływkę (we wtorek będę miał możliwość podstawienia nowego boscha)?[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 22:34_________________________________________________Dzis sprawdziłem znowu sztangę turbiny, ledwo co poszła kluczem w górę i na chwile tak została...

Kupiłem nową turbinę, jutro wymienię i zobaczę jakie będą efekty.

nowa w sklepie kupiles czy uzywke jakas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wieczorkiem wstawię komplet.

Przepływka ori boscha, może z 3000km zrobiłem na niej :cool1:

Pamietam, że stara przepływka z początku zamulała wogóle samochód i za jakiś czas komputer pokazywał że nie może się z nią dogadać, moc nie wracała.

Obecnie czasem się pojawia.[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 18:57_________________________________________________Komplet już wstawiłem.

Nadal uważacie, że to przepływka?

Na pewno turbuleum, niestety :confused4:

Jakie logi zrobić gdy podepnę nową przepływkę (we wtorek będę miał możliwość podstawienia nowego boscha)?[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 22:34_________________________________________________Dzis sprawdziłem znowu sztangę turbiny, ledwo co poszła kluczem w górę i na chwile tak została...

Kupiłem nową turbinę, jutro wymienię i zobaczę jakie będą efekty.

a gdzie te obiecywane logi .... ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku ematu są wszystkie logi.

Dziś wymieniłem turbinę na nową ze sklepu i auto znowu zrywa asfalt z drogi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...