karbonek Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Ostatnio wstawiałem niepełne logi (przy próbie dynamicznej ledwo leciał do 4000RPM), postanowiłem zrobić nowe logi. Na razie statyczne w sobotę wyjadę na jakąś radzymińską aby zrobić resztę. Prosiłbym o analizę logów, czy na ich podstawie można zdiagnozować już jakąś usterkę (nie koniecznie turbinę której łopatki się czasem zacierają i sztanga ciężko chodzi). Nie chciałbym wymienić turbiny jeżeli okazało by się że pada coś innego. Na razie wszystko na turbawkę wskazuje. Gdy sztanga ledwo chodziła i rozruszałem ją to niunia mocy dostawała, ale dziś sztanga chodzi lekko a mocy ani widu, ani słychu, mułek lekki... Próba statyczna BS: 000 003 011 Próba statyczna MB: 000 001 003 004 007 013 Próba dynamiczna MB (wrzucam na bieżąco): 003 004 008 010 011 000 001 003 NOWE 011 NOWE
Darev Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Dużo powiedzą logi dynamiczne. Tutaj widać jakby termostat (blok 000BS oraz 007MB), również kat wtrysku do poprawy, ale zapodaj nam logi dynamiczne
Wihajster Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Dużo powiedzą logi dynamiczne. Tutaj widać jakby termostat (blok 000BS oraz 007MB), również kat wtrysku do poprawy, ale zapodaj nam logi dynamiczne zgadza sie..kąt wtrysku mocno opózniony
karbonek Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Kąt wtrysku poprawiałem bo aby w zime odpalił musiał nieźle zakręcić - teraz prawie z dotyku odpala. Więcej pompą ruszać nie chciałem. Na pewno coś z termostatem? Po czym to widać? Mieszkam w centrum wawy i dynamiczne będę mógł zrobić najszybciej w sobotę jak będzie pusto na drodze
Wihajster Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Kąt wtrysku poprawiałem bo aby w zime odpalił musiał nieźle zakręcić - teraz prawie z dotyku odpala. Na pewno coś z termostatem? Po czym to widać? Mieszkam w centrum wawy i dynamiczne będę mógł zrobić najszybciej w sobotę jak będzie pusto na drodze jak poprawiłes jak jest zły...jest ciepło i dlatego dobrze zapala..w zimie problem powróci :gwizdanie:
spanky Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 + niedomykajacy sie EGR ... [i to moze byc przyczyna lekkiego braku mocy ]
karbonek Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Ok, przyjże się egr dzisiaj. Kąt wtrysku ustawiłem z półtora miesiąca temu (był koło 8),dużo ruszyłempompą i wyszło ile jest.[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2009, 10:11_________________________________________________Naprawiłem egr Teraz czuję lekką różnicę przy 1 i 2 a reszta bez zmian. Zrobiłem małą trasę dziś i w pewnym momencie moc powróciła, moja niunia zmieniła się w potwora połykającego asfalt Cieszyłem się nie długo tym niestety... Pojawił się też błąd na module silnika,znane: 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania Zamieszczam nowe logi grupy 003 po zaślepieniu erg, jutro próba dynamiczna. Próba statyczna BS: 003 Próba statyczna MB: 003
przemik Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Wyglada na zaslepiony ale tak jakby nie do konca...
karbonek Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Od czego zależna jest ilość wpływającego powietrza? Widzę, że na logach kolegów wartość ta jest ponad 400 a u mnie ok 370 ;([br]Dopisany: 18 Kwiecień 2009, 09:54_________________________________________________Zamieszczam log grupy 11 w próbie dynamicznej, nie puściłem do 4200rpm bo jakaś beta mi wyjechała Udało mi się tylko jego zrobić ze względu na padajacy deszcz i miejsce testów centrum miasta... 011 Niunia ma wirusa, czy ma to wpływ na wyniki? Czy mapa zrobiona w programie to jest właśnie ta wymagana obecnie dawka powietrza? Co możecie powiedzieć po tym logu ? Które muszę jeszcze zrobić czy najlepiej wszystkie.
zibizab Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Zrób dyn.zabacz węże od turbiny do culera ew turbina do czyszczenia i przegląd przeplywki
karbonek Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Przepływka jest nowa boscha, sztanga turbiny się zacina. Turbinę wyjąłem na stół jakiś czas temu (wogóle sztanga się nie ruszała). Rozruszałem kierownice, ale niestety otworzyć się nie chciała w części gorącej. Muszę mieć tylko pewność że to wszystko jest spowodowane uszkodzoną turbiną. Węże posprawdzałem, żaden nie puszcza, zauważyłem, że od intercoolera idzie wąż, na nim mam zaślepkę na jakiś czujnik (przy IC), dalej rurka zawija przy silniku i wchodzi w jakąś plastikową, na niej jest jakiś czujnik i to idzie sobie do silnika i erg. Może ten czujnik jest uszkodzony, że pokazuje 370mg/str gdy inni mają ok 440?
spanky Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Które muszę jeszcze zrobić czy najlepiej wszystkie. zrob komplet ...
karbonek Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Ok, logi zrobię jak się pogoda poprawi. Zamieszczam zdjęcia, jedno z zaślepką czujnika (powinien tam być jakiś?) i drugie z czujnikiem który był upaćkany w oleju. Zobacze czy czyszczenie czujnika coś zmieniło, czy ktoś wie jaką on pełni funcję, nie jest to przypadkiem czujnik ciśnienia powietrza?
odzim Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 czujnik doladowania ,podaje do ecu jakie jest cisnienie doladowania
karbonek Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2009 Wrzuciłem kolejne logi (pierwszy wątek), znowu miałem w silniku błąd 575... Autko ledwo co zbiera się do 3500rpm i nie probowalem poscic go wyżej ze wezględu na długą drogę rozpędzenia i centrum wawy Spalanie poszło ostro w górę, jest teraz jakieś 10-12l /100, w trasie ok 10, na miescie 12
karbonek Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Wieczorkiem wstawię komplet. Przepływka ori boscha, może z 3000km zrobiłem na niej Pamietam, że stara przepływka z początku zamulała wogóle samochód i za jakiś czas komputer pokazywał że nie może się z nią dogadać, moc nie wracała. Obecnie czasem się pojawia.[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 18:57_________________________________________________Komplet już wstawiłem. Nadal uważacie, że to przepływka? Na pewno turbuleum, niestety Jakie logi zrobić gdy podepnę nową przepływkę (we wtorek będę miał możliwość podstawienia nowego boscha)?[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 22:34_________________________________________________Dzis sprawdziłem znowu sztangę turbiny, ledwo co poszła kluczem w górę i na chwile tak została... Kupiłem nową turbinę, jutro wymienię i zobaczę jakie będą efekty.
odzim Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Wieczorkiem wstawię komplet. Przepływka ori boscha, może z 3000km zrobiłem na niej Pamietam, że stara przepływka z początku zamulała wogóle samochód i za jakiś czas komputer pokazywał że nie może się z nią dogadać, moc nie wracała. Obecnie czasem się pojawia.[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 18:57_________________________________________________Komplet już wstawiłem. Nadal uważacie, że to przepływka? Na pewno turbuleum, niestety Jakie logi zrobić gdy podepnę nową przepływkę (we wtorek będę miał możliwość podstawienia nowego boscha)?[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 22:34_________________________________________________Dzis sprawdziłem znowu sztangę turbiny, ledwo co poszła kluczem w górę i na chwile tak została... Kupiłem nową turbinę, jutro wymienię i zobaczę jakie będą efekty. nowa w sklepie kupiles czy uzywke jakas
spanky Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Wieczorkiem wstawię komplet. Przepływka ori boscha, może z 3000km zrobiłem na niej Pamietam, że stara przepływka z początku zamulała wogóle samochód i za jakiś czas komputer pokazywał że nie może się z nią dogadać, moc nie wracała. Obecnie czasem się pojawia.[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 18:57_________________________________________________Komplet już wstawiłem. Nadal uważacie, że to przepływka? Na pewno turbuleum, niestety Jakie logi zrobić gdy podepnę nową przepływkę (we wtorek będę miał możliwość podstawienia nowego boscha)?[br]Dopisany: 25 Kwiecień 2009, 22:34_________________________________________________Dzis sprawdziłem znowu sztangę turbiny, ledwo co poszła kluczem w górę i na chwile tak została... Kupiłem nową turbinę, jutro wymienię i zobaczę jakie będą efekty. a gdzie te obiecywane logi .... ?
karbonek Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Na początku ematu są wszystkie logi. Dziś wymieniłem turbinę na nową ze sklepu i auto znowu zrywa asfalt z drogi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się