JAQwert Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Po wymianie turbo na regenerowaną słychać dziwny dźwięk(Takie jakby metaliczne tarcie, niektórym przypomina bardziej świst powietrza) przy przyspieszaniu. Turbina działa przerywanie, raz ładuje raz nie. Próba ciśnieniowa dolotu nie wykazała nieszczelności. Sprawdzę jeszcze raz jak poprawię korek z wentylkiem, bo mi zaczął puszczać i mogłem czegoś niedosłyszeć. DV wymieniałem w tym roku. Czy to N75 wariuje? Czy szum może powodować źle skręcony AirBox po wymianie filtra( bo taką opinie od znajomego mechanika usłyszałem) Załaczam LOGI Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
przem8 Opublikowano 7 Listopada 2021 Opublikowano 7 Listopada 2021 Turbo żyje własnym zyciem. Sprawdź podciśnienia, podmien n75 i zrób teraz jeszcze log 115 z odpiętą wtyczką od n75.
JAQwert Opublikowano 7 Listopada 2021 Autor Opublikowano 7 Listopada 2021 Proszę logi na odpiętym N75. Auto zbiera się słabiutko ale płynnie, nie czuć boosta, ale lekki dźwięk turbo jest. Przy odpinaniu wtyczki zauważyłem za mocno dociągniętą opaskę na wężyku do gruszki(może być peknięty, jutro sprawdzę wszystkie przewody dokładniej). Niepokojącego szumu już nie słychać, no ale nie dziwię się bo nie ma przeładowania. Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 1
JAQwert Opublikowano 11 Listopada 2021 Autor Opublikowano 11 Listopada 2021 (edytowane) Proszę logi po uszczelnieniu dolotu i wymianie wężyków od n75(profilaktycznie bo były w kiepskim stanie,ale nie wiem czy powodowały nieszczelność). Niestety nie miałem jak podmienić enki, ale stara cyka po podaniu napięcia. Turbina dalej szumi na początku wkręcania na obroty, po zdjęciu TIPa wyczułem luz poprzeczny około 1-1,5mm. Chyba nie powinno się tak dziać jak na turbinę tydzień po włożeniu. Przed montażem luzu nie było na pewno, bo kręciłem wirnikiem jak zalewałem turbo olejem. Turbina gwiżdże i są ślady oleju w dolocie(ale możliwe że to stary spłynął z ICka. Nie wiem czy sprawdzać dalej czy poprostu nie oddać suszarki na gwarancję. DV sprawny po zassaniu podciśnienia robi przelot, normalnie jest zamkniety. Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI WWW.VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Edytowane 11 Listopada 2021 przez JAQwert
Łukasz13 Opublikowano 11 Listopada 2021 Opublikowano 11 Listopada 2021 Podmien n75, turbo szumi bo przeładowuje.
przem8 Opublikowano 11 Listopada 2021 Opublikowano 11 Listopada 2021 (edytowane) . Edytowane 11 Listopada 2021 przez przem8
JAQwert Opublikowano 11 Listopada 2021 Autor Opublikowano 11 Listopada 2021 A ten luz na wirniku to normalne po tak krótkim czasie użytkowania? Nie wiem czy się bawić z tym zaworem teraz, czy nie robić tego od razu z wymianą turbo po reklamacji.
przem8 Opublikowano 11 Listopada 2021 Opublikowano 11 Listopada 2021 Luz jakiś musi być, a olej w niewielkiej ilości jest zawsze w dolocie. Kup pierburga z 2.0t z opla/saaba, schemat podłączenia jest w necie. Nowy kosztuje okolo 100, a nie prawie 400jak ori.
JAQwert Opublikowano 11 Listopada 2021 Autor Opublikowano 11 Listopada 2021 Dzięki wielkie za info. Zrobię jak polecasz
JAQwert Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) Proszę o analizę LOGów. Wymieniono zawór N75, świece na NQ6PFR(nie sprawdzałem szczelin). Turbo słychać ale zamierzam wymienić,poprzednie chyba zajechałem jazdą na uszkodzonym n75. Auto odżyło ale po kilku tygodniach czuję lekkie szarpanie na zimnym po odpaleniu i jakby ubytek mocy. Czyszczona została odma, wymieniony separator. Nie znalazłem nieszczelności dolotu, korekty długoterminowe +2.3. Czy mogły zacząć lać wtryski po dolaniu środka do czyszczenia(do baku) VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. VCDS Logs Viewer - VAGLOGS VAGLOGS.COM VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs. Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez JAQwert
Łukasz13 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Łatwiej by było jakbyś zrobił poprawne logi, przepływu tam brakuje, sprawdziłbym katalizator.
JAQwert Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2023 W sensie inne grupy czy inne zakresy obrotów? Wzorowałem sie nagraniem Povagowanych z YT. Jak dokładnie sprawdzić kat? Czyszczenie katalizatora u specjalisty przynosi jakiś sensowny efekt? Mam w okolicy serwis który ogłasza takie usługi.
Łukasz13 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Na forum tutaj masz temat o logach do 1.8t, chyba wszystko jasne opisane wiec po co szukać po jakiś pajacach na youtube, katalizatora sie nie czyści bo jak jest zatkany to raczej tylko młotek mu pomoże.
JAQwert Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Musiałem źle wpisać grupę 020 i wyszło jak wyszło. Jutro zrobię statyczne i poprawię ten dynamiczny. Dzięki za szybką odpowiedź. Chyba że nie ma sensu robić logów przed sprawdzeniem katalizatora?
pelonek1 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Opublikowano 12 Kwietnia 2023 5 minut temu, JAQwert napisał(a): Musiałem źle wpisać grupę 020 i wyszło jak wyszło. Jutro zrobię statyczne i poprawię ten dynamiczny. Dzięki za szybką odpowiedź. Chyba że nie ma sensu robić logów przed sprawdzeniem katalizatora? Tak w skrócie jak nie chce Ci się czytać podwieszonego tematu to zrób 2+33 3+20 115+118 Przed każdym logiem kasuj błędy nawet jak ich nie ma. Logi z butem w podłodze od 1,5 k obrotów do odcinki. Jak na LPG jeździsz to zrób dodatkowo 2+33 na LPG.
JAQwert Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2023 Przeczytałęm. Tak robiłem tylko pomyliłem 3+20 i zrobiłem 3+22 i jutro poprawię. Zrobiłem 093 bo kiedyś tu na forum ktoś mi polecał zrobić(tylko nie pamietam czy to miał być stat) i wolałem mieć. Pozostałe są według wątku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się