Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów po wymianie turbo.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po wymianie turbo na regenerowaną słychać dziwny dźwięk(Takie jakby metaliczne tarcie, niektórym przypomina bardziej świst powietrza) przy przyspieszaniu. Turbina działa przerywanie, raz ładuje raz nie. Próba ciśnieniowa dolotu nie wykazała nieszczelności. Sprawdzę jeszcze raz jak poprawię korek z wentylkiem, bo mi zaczął puszczać i mogłem czegoś niedosłyszeć. DV wymieniałem w tym roku. Czy to N75 wariuje? Czy szum może powodować źle skręcony AirBox po wymianie filtra( bo taką opinie od znajomego mechanika usłyszałem) Załaczam LOGI

WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Opublikowano

Turbo żyje własnym zyciem. Sprawdź podciśnienia, podmien n75 i zrób teraz jeszcze log 115 z odpiętą wtyczką od n75. 

Opublikowano

Proszę logi na odpiętym N75. Auto zbiera się słabiutko ale płynnie, nie czuć boosta, ale lekki dźwięk turbo jest. Przy odpinaniu wtyczki zauważyłem za mocno dociągniętą opaskę na wężyku do gruszki(może być peknięty, jutro sprawdzę wszystkie przewody dokładniej). Niepokojącego szumu już nie słychać, no ale nie dziwię się bo nie ma przeładowania.

WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Szukaj nieszczelnosci. 

Opublikowano (edytowane)

Proszę logi po uszczelnieniu dolotu i wymianie wężyków od n75(profilaktycznie bo były w kiepskim stanie,ale nie wiem czy powodowały nieszczelność). Niestety nie miałem jak podmienić enki, ale stara cyka po podaniu napięcia. Turbina dalej szumi na początku wkręcania na obroty, po zdjęciu TIPa wyczułem luz poprzeczny około 1-1,5mm. Chyba nie powinno się tak dziać jak na turbinę tydzień po włożeniu. Przed montażem luzu nie było na pewno, bo kręciłem wirnikiem jak zalewałem turbo olejem. Turbina gwiżdże i są ślady oleju w dolocie(ale możliwe że to stary spłynął z ICka. Nie wiem czy sprawdzać dalej czy poprostu nie oddać suszarki na gwarancję. DV sprawny po zassaniu podciśnienia robi przelot, normalnie jest zamkniety.

WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

WWW.VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

 

Edytowane przez JAQwert
Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

A ten luz na wirniku to normalne po tak krótkim czasie użytkowania? Nie wiem czy się bawić z tym zaworem teraz, czy nie robić tego od razu z wymianą turbo po reklamacji.

Opublikowano

Luz jakiś musi być, a olej w niewielkiej ilości jest zawsze w dolocie. Kup pierburga z 2.0t z opla/saaba, schemat podłączenia jest w necie. Nowy kosztuje okolo 100, a nie prawie 400jak ori. 

Opublikowano

Dzięki wielkie za info. Zrobię jak polecasz

Opublikowano (edytowane)

Proszę o analizę LOGów. Wymieniono zawór N75, świece na NQ6PFR(nie sprawdzałem szczelin). Turbo słychać ale zamierzam wymienić,poprzednie chyba zajechałem jazdą na uszkodzonym n75. Auto odżyło ale po kilku tygodniach czuję lekkie szarpanie na zimnym po odpaleniu i jakby ubytek mocy. Czyszczona została odma, wymieniony separator. Nie znalazłem nieszczelności dolotu, korekty długoterminowe +2.3. Czy mogły zacząć lać wtryski po dolaniu środka do czyszczenia(do baku)

VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.
VAGLOGS.COM

VAGLOGS is a fast and easy to use application for displaying, storing, managing and sharing VCDS / VAG-COM logs.

 

Edytowane przez JAQwert
Opublikowano

Łatwiej by było jakbyś zrobił poprawne logi, przepływu tam brakuje, sprawdziłbym katalizator.

Opublikowano

W sensie inne grupy czy inne zakresy obrotów? Wzorowałem sie nagraniem Povagowanych z YT.

Jak dokładnie sprawdzić kat? Czyszczenie katalizatora u specjalisty przynosi jakiś sensowny efekt? Mam w okolicy serwis który ogłasza takie usługi.

Opublikowano

Na forum tutaj masz temat o logach do 1.8t, chyba wszystko jasne opisane wiec po co szukać po jakiś pajacach na youtube, katalizatora sie nie czyści bo jak jest zatkany to raczej tylko młotek mu pomoże.

 

Opublikowano

Musiałem źle wpisać grupę 020 i wyszło jak wyszło. Jutro zrobię statyczne i poprawię ten dynamiczny. Dzięki za szybką odpowiedź.

 

Chyba że nie ma sensu robić logów przed sprawdzeniem katalizatora?

Opublikowano
5 minut temu, JAQwert napisał(a):

Musiałem źle wpisać grupę 020 i wyszło jak wyszło. Jutro zrobię statyczne i poprawię ten dynamiczny. Dzięki za szybką odpowiedź.

 

Chyba że nie ma sensu robić logów przed sprawdzeniem katalizatora?

Tak w skrócie jak nie chce Ci się czytać podwieszonego tematu to zrób

2+33 3+20 115+118

Przed każdym logiem kasuj błędy nawet jak ich nie ma.

Logi z butem w podłodze od 1,5 k obrotów do odcinki.

Jak na LPG jeździsz to zrób dodatkowo 2+33 na LPG.

Opublikowano

Przeczytałęm. Tak robiłem tylko pomyliłem 3+20 i zrobiłem 3+22 i jutro poprawię. Zrobiłem 093 bo kiedyś tu na forum ktoś mi polecał zrobić(tylko nie pamietam czy to miał być stat) i wolałem mieć. Pozostałe są według wątku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...