piotrulo Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 Witam, mam problem ze spadaniem temperatury podczas jazdy. Dodam że po zatrzymaniu i zgaszeniu silnika wiatrak dalej pracuje. Po odczekaniu chwili przestaje i wtedy zaczyna łapać prawidłowo temperaturę. Dzieje się tak gdy osiąga 90 stopni. Gdy podłączyłem Vag wywalił następujący błąd: 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116-009 - Open or Short to Ground - Intermittent Co może być przyczyną? Proszę o pomoc
sebaa Opublikowano 8 Listopada 2021 Opublikowano 8 Listopada 2021 Jak odpalasz na zimnym wentylator od razu chodzi? Najprawdopodobniej do wymiany czujnik temperatury. Znajduje się pomiędzy silnikiem a grodzią.
piotrulo Opublikowano 8 Listopada 2021 Autor Opublikowano 8 Listopada 2021 3 minuty temu, sebaa napisał: Jak odpalasz na zimnym wentylator od razu chodzi? Nie. Załacza się jak osiągnie 90 stopni.
piotrulo Opublikowano 27 Listopada 2021 Autor Opublikowano 27 Listopada 2021 Cześć, wymieniłem czujnik temperatury, a potem termostat. Problem dalej ten sam tylko wentylator po wyłączeniu zapłonu sie wyłącza. Temperatura maksymalnie osiąga 85 stopni i potem spada do 60 i tak cały czas. Dodatkowo dodam że bardzo długo wskazówka podnosi sie powyżej 50 stopni. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być?
patryq633 Opublikowano 28 Listopada 2021 Opublikowano 28 Listopada 2021 Miałem ten sam problem ale akurat zbiegło mi się to z wymianą rozrządu i mechanik miał się tym zająć, wymienił czujnik na dolnym wężu przy chłodnicy. Zrobił rozrząd i okazało się że rozleciał się termostat bo nie był w stanie odpowietrzyć układu. Jeśli wymieniałeś termostat na nowy to nie koniecznie może być sprawny. Zresztą najlepiej pod vcds i sprawdzić jakie temperatury pokazują czujniki i wszystko powinno być wiadome 1
piotrulo Opublikowano 30 Listopada 2021 Autor Opublikowano 30 Listopada 2021 Po podłączeniu pod komputer okazało się, że licznik przekłamuje temperaturę. Teraz pytanie co zrobić? Są jeszcze jakieś czujniki do wymiany? Podobno też może to być kwestia zaśniedziałych styków pod podszybiem. Może to być prawda?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się