Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie zawieszenie na złe drogi


PROJEKT

Rekomendowane odpowiedzi

Siemano. Szukam czegoś żeby obniżyć auto. Tylko kompletnie nie mam o tym pojęcia. Zależy mi na komforcie bo droga jest tragiczna ? Głównie chodzi o to że jest jakieś 0.5km starej niemieckiej drogi z kamieni. Kuzyn ma porządny gwint u siebie w Pasacie B5 i jak jedzie ta droga to się mało auto nie rozsypie. Z resztą drogi u nas w okolicy na ogół nie są za ciekawe. Dlatego zalezy mi na czymś komfortowym nie odbiegającym za bardzo od serii. Więc chyba zostaje mi tylko jakies sportowe zawieszenie. Tylko jakto jest z tym sportowym zawieszeniem? Auto trzyma się dużo lepiej w zakrętach ale dalej jest miękkie? Czy jak to wygląda? Ja zielony w tym temacie jestem. Chcę go obniżyć żeby lepiej trzymal się w zakrętach i ze względów wizualnych. Ktoś coś poleci? Może amorki z jednej firmy a sprężyny z drugiej? Czy cały komplet? Myślałem o tych MTS, ach 

MTSTECHNIK.COM

Zawieszenie sportowe MTS Technik dedykowane do Audi A4 B6 Sedan, obniża obie osie o 30 mm.

Ktoś się wypowie? Jakieś rady zalecenia? Może się ktoś orientuje jakto jest z rozpórka w a4b6 niby były w oryginale ale u mnie nie ma. A nie moge znaleźć żadnego porządnego zestawu. 2004r 1.9tdi jakby ktoś pytał ? z góry dziękuję każdemu za pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj o zawiasie 1BE, obecnie masz na 100% 1BA. 1BE jest o 20mm niżej i jest trochę twardszy, ale nadal bardzo komfortowy. Do zmiany sprężyny plus amortyzatory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komfort to pojęcie względne. Mam 1be i wg mnie to zawieszenie nie nadaje się na słabe drogi, gdzie jest dużo nierownosci poprzecznych i uskoków. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Wam mogę porównać bo mam dwa auta w jednym BA w drugim BE, przy okazji małe problemy z kręgosłupem. Po przesiadce na BE kręgosłup to odczuwa :P 

Oczywiście komfort to pojęcie względne bo zaraz ktoś napisze, że jeździ na 20" z zawieszeniem BV i dla niego jest komfortowo, tylko że chyba najbardziej pod względem wizualnym :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że komfort to względny temat, ale wydaje mi się że jest to najrozsądniejszy kompromis jeśli chcemy mieć wizualnie auto niżej, a jednocześnie nie jeździć taczką :) oczywiście koło też ma kolosalne znaczenie i faktycznie 1BE na 205/55/16 jest dużo bardziej przyjemne niż na 235/45/17.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ogólnie to ma być niższy ale chce zachować komfort, wiadomo że trochę spadnie ale jestem w stanie to wytrzymać, fajnie jakby siadła z 3cm nizej tylko chce żeby komfort był 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec konkretnie polecacie 1be czy raczej szukać czegoś innego? Mówie, chce go obniżyć ale nie chce nim jeździć jak taczka. Gwint odpada odrazu. Więc pozostaje mi szukać czegoś sportowego bo podobno nie są tak sztywne. Jakby ktoś pytał to na zimę stoi na R16 ale wiosna będzie r17 albo 18 jak znajdę coś co będzie pasowało. Pelonek, kolego jak bardzo jest widoczna różnica w komforcie? Masz problemy z kręgosłupem więc też ciężko to stwierdzić z tego co napisałeś, 

Edytowane przez PROJEKT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że auto lata załadowane zakupami trasy po 1000km dosyć często bo jakieś 10 razy w roku ją taka trasa czeka, po niemieckich autostradach także wiecie :D jak to się ma do klasy wagowych?? Ja zielony jestem jeśli o zawieszęnia chodzi dlatego pytam o poradę 

Edytowane przez PROJEKT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz komfort to zapomnij o 1be zwlaszcza na 17 cali w górę. Ja mam 16 i jazda na słabych drogach nie ma nic wspólnego z komfortem. Sprobuj może założyć same sprężyny obniżające eibacha do seryjnych amorów. 

Z tego co piszesz to w ogóle dałbym sobie spokój z obniżaniem auta, bo za dużo na raz wymagasz przy twojej eksploatacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz jestem w stanie zniesc lekkie niedogodności, liczę się z tym, Ale chce żeby auto się lepiej w zakrętach trzymało i ogólnie dla efektu wizualnego, dokładam progi i zderzaki więc bez lekkej gleby nie da rady,  Jaki efekt da mi zmiana samych spręży!n? I sprężyny też muszą być porządne tak jak pisałem wyżej jeżdżę w trasy załadowany 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nizsze sprężyny to niżej samochód, dziwne? Cały temat na forum o tym, a ty odkrywasz ameryke na nowo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wiem. Ale czy będzie się zauważalnie lepiej drogi trzymał czy lepiej jakiś komplet dać nie same sprężyny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...