Wihajster Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 a mam takie pytanie bo planuje zakupić a4 1.9 TDI ma przejechane 256 000km i moje obawy są skierowane właśnie do turbo. na co należy zwrócić uwagę przy turbinie podczas zakupu auta?? jak sprawdzić czy jest sprawne turbo?? robiąc logi można sprawdzić....
Alex_M Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 a tak dokładniej...?? nie jestem specem od AUDI.
Wihajster Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 a tak dokładniej...?? nie jestem specem od AUDI. w dziale FAQ diagnostyka vag znajdziesz odpowiedz
Alex_M Opublikowano 6 Grudnia 2009 Opublikowano 6 Grudnia 2009 dzięki przeczytałem dział FAQ o turbo i już mi rozjaśniło głowę = ) na szczęście to audi które sprawdzałem nie miało żadnych z tych negatywnych objawów.
keepper45 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Wypowiedziec sie nie potraficie barany. Kolezka na początku zadał pytanie o turbine a wy sobie jakis bazar i festyn zrobiliscie z tematu: mi pali 6, drugi ze to niemozliwe, az sie czytac odechciewa. Żal.pl
Aruzzz Opublikowano 29 Grudnia 2009 Opublikowano 29 Grudnia 2009 Chciałbym się dorzucić do wątku. U mnie jest tak ze jeżeli widzę/ czuje że już mam 2k na obrotomierzu to wrzucam kolejny bieg, w sumie to chyba trochę źle bo powinno być trochę więcej niż 2k wcześniej myślałem ze robię dobrze nie osiągając wysokich obrotów. Ale ostatnio jak spadł śnieg kolega zaproponował mi żeby przetestować moją nunie i żebym się nią trochę poślizgał na ręcznym na początku strasznie się bałem ale później mi się to spodobało, później zacząłem zwracać uwagę na obrotomierz i naprawdę były tam wysokie obroty nawet 6k. Kiedy skończyłem się już ślizgać to jak wyjechałem na ulice i się rozpędziłem to zauważyłem ze motorek jakoś inaczej szedł płynniej wniosek jest taki diselek woli większe obroty Teraz mam taki problem wcześniej nie zwróciłem na to uwagi ale teraz zaczyna mi to przeszkadzać nie wiem czy to wystąpiło po tym moim ślizganiu czy moge to było wcześniej bo tak ja mowie nie zwróciłem na to uwagi. A mianowicie mam taki problem ze jak zmieniam biegi około 2,3k to słyszę taki metaliczny dźwięk wydaje mi się ze to tarcze trą ale czy to może być trubinka? Jak mógłbym to samodzielnie sprawdzić ?
Michał Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 i naprawdę były tam wysokie obroty nawet 6k. Kolego to chyba masz benzyniaka... :> Teraz mam taki problem wcześniej nie zwróciłem na to uwagi ale teraz zaczyna mi to przeszkadzać nie wiem czy to wystąpiło po tym moim ślizganiu czy moge to było wcześniej bo tak ja mowie nie zwróciłem na to uwagi. A mianowicie mam taki problem ze jak zmieniam biegi około 2,3k to słyszę taki metaliczny dźwięk wydaje mi się ze to tarcze trą ale czy to może być trubinka? Jak mógłbym to samodzielnie sprawdzić ? żeby określić stan motorowni, turbiny itd musisz zrobić logi programem diagnostycznym (VAG), w tej sprawie chłopaki za spocie na pewno pomogą
PIXI Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Wypowiedziec sie nie potraficie barany. Kolezka na początku zadał pytanie o turbine a wy sobie jakis bazar i festyn zrobiliscie z tematu: mi pali 6, drugi ze to niemozliwe, az sie czytac odechciewa. Żal.pl No no ale pojechałeś kolego
Aruzzz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Nie to diselek :P6k to u mnie max na czerwono wiec jak dostał raz na 6k to sam się wystarczyłem Może się złe wyraziłem i koledzy tak to zrozumieli wiec sry
grabson765 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Nie to diselek :P6k to u mnie max na czerwono wiec jak dostał raz na 6k to sam się wystarczyłem Może się złe wyraziłem i koledzy tak to zrozumieli wiec sry nie mogles miec 6tys max moglo byc 5tys
Michał Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Nie to diselek :P6k to u mnie max na czerwono wiec jak dostał raz na 6k to sam się wystarczyłem Może się złe wyraziłem i koledzy tak to zrozumieli wiec sry różne rzeczy widziałem, ale diesel kręcony do 6tys to faktycznie ewenement
grabson765 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 ale w sumie tez bym sie wystraszyl jakbym zobaczy 6tys na dieslowym obrotomierzu
Michał Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 ale w sumie tez bym sie wystraszyl jakbym zobaczy 6tys na dieslowym obrotomierzu na kolanach do Częstochowy bym poszedł chyba :decayed: a tak właściwie kolego Aruzzz to w którym dokładnie momencie słychać ten metaliczny dźwięk?
AndyN Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Wypowiedziec sie nie potraficie barany. Kolezka na początku zadał pytanie o turbine a wy sobie jakis bazar i festyn zrobiliscie z tematu: mi pali 6, drugi ze to niemozliwe, az sie czytac odechciewa. Żal.pl No no ale pojechałeś kolego A nie ma racji? Większość postów tu to jakieś pitolenie nie na temat Miał być poradnikowy przyklejony temat a wyszło to co zazwyczaj
Piotrek98igo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 dzwiek zapewne slychac przy zmianie biegow ,dobiega z prawej strony kolo filtra powietrza :gwizdanie: czyz nie tak?
Aruzzz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 No tak po zmianie biegów po prawej To co popsułem turbinke ?? Ale ogólnie działa, ciągnie ładnie a ten dźwięk nie wiem Apropo tego obrotomierza 5 tys już mam na czerwono ale nie ma na obrotomierzu 6 tys jest tylko ze tak powiem oś która sie przedłuża i tak jakby był jeszcze jeden 1 tys od 5 tysięcy. Fakt nie ma cyfry 6 na obrotomierzu ale pasek się ciągnie wiec uznałem to za 6 tys obrotów Przepraszam za swoje amatorstwo
Aruzzz Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Hmm tak ma być trochę dziwne bo jakoś wcześniej tego nie miałem a może miałem tylko nie zwróciłem uwagi ale to zaczyna być irytujące Na początku wszystko ładnie chodziło
Piotrek98igo Opublikowano 30 Grudnia 2009 Opublikowano 30 Grudnia 2009 Hmm tak ma być trochę dziwne bo jakoś wcześniej tego nie miałem a może miałem tylko nie zwróciłem uwagi ale to zaczyna być irytujące Na początku wszystko ładnie chodziło przestan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się