Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kontrolka DPF , kontrolka Silnika i mrugająca kontrolka świeć żarowch.


karelnati21

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem po wymianie dwumasa i słupka silnika BPW. Wczoraj pierwsza trasa po remoncie po szkopskiej autostradzie przy prędkości 140 km/h  tempomat. W jedną strone ok ale z powrotem zapaliła sie kontrolka od DPF i już nie gaśnie. Parę km przed domem zaczeła meugać kontrolka od świec żarowych a z rana kontrolka silnika. Dziwne jest też to że temp silnika cały czas się wachała i nie doszla do 90 stopni. A i spalanie 9 L na 100 km:shock3:. Gdzie przed remontem spalalnie  na tej trasie to max 7,5L. Pany na kompie wyszło wszystko tzn. cisnieni na turbinie , kolektor ssacy a reszty nie pamietam ale było tego troche. Mechanik powiedzial ze zacznie od termostatu bo to ze zapalil sie dpf moze przez termostat. Jakieś pomysły????? Auto lata non stop po autobahnie DE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę nie rozumiem czemu Ty się tym przejmujesz. Dałeś silnik do naprawy i ewidentnie ktoś spartolił robotę. Oddajesz na gwarancję i ma być naprawione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o turbo prawdopodobnie zapieczone masz łopatki stąd wywala błąd podciśnienia i auto wchodzi w tryb awaryjny. Może nie obyć się bez regeneracji turbiny. A co do kolektora ssącego to musisz napisać konkretnie jaki błąd. W tych modelach lubi padać silnik klapy kolektora ssącego. Są to takie zębatki które lubią się ułamać. W konsekwencji auto dostaje czkawki podczas stałej jazdy i przy gaszeniu mocno telepie budą co niekorzystnie wpływa na dwumase. 

 

Do sprawdzenia turbina i przepustnica. 

Edytowane przez Kimas97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewien że słupek który wymieniłeś to napewno Bpw? Kiedyś kupiłem słupek o oznaczeniu Bpw. Zaraz po montażu pojawił się problem z dpf. Po długiej walce okazało się że oznaczenie bpw jest przebite a słupek to awx, co za tym idzie w głowicy siedzi wałek rozrządu który nie ogarnia dpfa. Koniecznie trzeba sprawdzić oznaczenie walka rozrządu, czy napewno jest to wałek do bpw. Od tego bym zaczął. Jeśli masz jakieś wątpliwości to zadzwoń do mnie a opowiem Ci całą moją historie. Tel. 880082907. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.11.2021 o 08:05, ecobuda napisał:

A jesteś pewien że słupek który wymieniłeś to napewno Bpw? Kiedyś kupiłem słupek o oznaczeniu Bpw. Zaraz po montażu pojawił się problem z dpf. Po długiej walce okazało się że oznaczenie bpw jest przebite a słupek to awx, co za tym idzie w głowicy siedzi wałek rozrządu który nie ogarnia dpfa. Koniecznie trzeba sprawdzić oznaczenie walka rozrządu, czy napewno jest to wałek do bpw. Od tego bym zaczął. Jeśli masz jakieś wątpliwości to zadzwoń do mnie a opowiem Ci całą moją historie. Tel. 880082907. 

Faktycznie zadzwoniłem do chlopaka od którego kupiłem słupek i okazało sie że wałek rozrządu był z silnika bez DPF. Zamówiłem już wałek i zaraz będzie wymieniany. Zobaczymy co dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...