Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Jakie elementy pojazdu teoretycznie "kończą się" przy określonym przebiegu ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Docelowo nie chodzi mi o to aby zastanawiac sie nad przebiegiem pojazdu, ale w ten sposób tez można go wnioskować po przymusie wymiany kilku elementów samochodu. Dokładniej chodzi mi o to ze napewno mniej wiecej mozna okreslic co w samochodzie i przy jakim przebiegu nalezy wymienic a raczej spodziewac sie tej wymiany...

Chodzi mi o głowne elementy takie jak np. sprzegło,turbina,rozrzad,maglownica,wtrystkiwacze,pompa vacum(PD),pompa paliwa(VP44),zamachowe koło dmumasowe,wahacze i amortyzatory (gdy auto nie jezdzilo w PL)...i inne rzeczy o których nie wspomniałem..

Załozyłem temat ten bo tak sie zastaniwam czy zakadajac te moje 169tys jest ORI, to czy nie jest to najgorszy okres dla samochodu bo leci sprzegło,trubina,wahacze i amortyzaotry (auto sprowadzene z FR). Zastanawia mnie tez ile powinien wytrzymac DWUMAS.

Zakładamy ze samochod jest uzytkowywany normalnie. Napewno istnieja jakies teoretyczne wartosci przebiegu

Opublikowano

Cięzko jest okreslic kiedy i po jakim przebiegu coś że tak powiem "padnie" w Aucie.

Wszystko zależy od kierowcy który jeździł wcześniej autem, jak dbał o auto , jak często bywał na przeglądach okresowych, po jakich drogach sie poruszał , czy w miescie czy "latał" po autobanach itd itp..... jednemu padnie sprzegło i trubina po 100 tyś innemy po 300 tys itd

Opublikowano

Po 1 watpie w Twoj przebieg :tongue4: , a po 2 temat moim zdaniem bez sensu.

Kazde auto jest inne... nawet dwa, ktore opuszczaja fabryke beda sie roznic "wytrzymaloscia" :wink4:

Opublikowano

Po 1 watpie w Twoj przebieg :tongue4: , a po 2 temat moim zdaniem bez sensu.

Kazde auto jest inne... nawet dwa, ktore opuszczaja fabryke beda sie roznic "wytrzymaloscia" :wink4:

Zgadzam się z Michałem z zupełności..

Ciężko określić co i kiedy może skończyć swój żywot.

Na pewno przy przebiegu około 200 tys. można spodziewać się już wielu rzeczy :>

Opublikowano

najlepiej jak pojedziesz sobie na duży przegląd do serwisu i mniej więcej ci powiedzą co do wymiany,albo co dopiero będzie do wymiany

myślę że ten temat jest :thumbdown::kwasny:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...