piotrulo Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Cześć, ponawiam temat z falowaniem temperatury płynu chłodzącego. Objawia się to tak, że bardzo wolno temperatura wzrasta po odpaleniu (dopiero po przejechaniu ok 10 km wskazówka podnosi się lekko ponad 50 stopni). W czasie jazdy maksymalnie osiąga 80 stopni i potem spada do 60 i tak cały czas. Na wolnych obrotach osiąga 90 stopni i trzyma. Zauważyłem, że jak wczoraj zgasiłem silnik przy 80 stopniach, a zostawiłem go na chwile to potem po odpaleniu miał 90 stopni. Wymieniony został termostat oraz czujnik temperatury. Co może być przyczyną? Proszę o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 (edytowane) a po co zakładasz kolejny temat? skoro ten sam problem poruszasz tu Edytowane 28 Listopada 2021 przez Pieterb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się