Agrzesiek4 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam, wiem ze nie jeden pewnie przykozaczy że to temat rzeka itp. ale moj problem jest troche inny i nie znalazłem na niego odpowiedzi. Mianowicie na luzie obroty są ok, nie falują nawet nie drgną. Kiedy rusze i zmieniam biegi z 1 na 2 i z 2 na 3 wciskając sprzęgło obroty zalbo chwile zawieszają się w miejscu a częściej idą jeszcze delikatnie do góry jedną, dwie kreski. Do tego wszyskiego kiedy wrzuce juz 2 lub 3 bieg i puszczam sprzęgło następuje szarpnięcie samochodem. przy biegu 4 i 5 już tego nie ma. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Byłem u dwóch mechaników w mojej miejscowości zapytać się wstępnie co to może być ( bo tu sam partacz i amator ) jeden powiedział, że trzeba podłączyć pod kompa drugi że to moze silniczek krokowy ( z tego co wiem to w B5 takowych nie ma). Może ktoś zna jakąś sensowną odpowiedź? Wielu z was pewnie powie czyszczenie przepustnicy i przepływomierza, sam tego nie potrafie zrobic a jest to troche kosztowne i nie chce nadarmo wywalać kasy. Więc moze ktos powie mi cos konkretnego? Pozdrawiam i czekam na jakies propozycje.
lukasz80 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Czy to szarpanie jest na benzynie czy na gazie?
Agrzesiek4 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2009 autko tak samo zachowuje sie na benzynie i na gazie, nie ma zadnej roznicy.
fend18 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Witam, wiem ze nie jeden pewnie przykozaczy że to temat rzeka itp. ale moj problem jest troche inny i nie znalazłem na niego odpowiedzi. Mianowicie na luzie obroty są ok, nie falują nawet nie drgną. Kiedy rusze i zmieniam biegi z 1 na 2 i z 2 na 3 wciskając sprzęgło obroty zalbo chwile zawieszają się w miejscu a częściej idą jeszcze delikatnie do góry jedną, dwie kreski. Do tego wszyskiego kiedy wrzuce juz 2 lub 3 bieg i puszczam sprzęgło następuje szarpnięcie samochodem. przy biegu 4 i 5 już tego nie ma. VAG nie pokazuje żadnych błędów. Byłem u dwóch mechaników w mojej miejscowości zapytać się wstępnie co to może być ( bo tu sam partacz i amator ) jeden powiedział, że trzeba podłączyć pod kompa drugi że to moze silniczek krokowy ( z tego co wiem to w B5 takowych nie ma). Może ktoś zna jakąś sensowną odpowiedź? Wielu z was pewnie powie czyszczenie przepustnicy i przepływomierza, sam tego nie potrafie zrobic a jest to troche kosztowne i nie chce nadarmo wywalać kasy. Więc moze ktos powie mi cos konkretnego? Pozdrawiam i czekam na jakies propozycje. tu masz podobny temat http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t72238.0.html;highlight=obroty+wzrastaj%C4%85+aeb ja sie przyzwyczailem ze wzrosna o 200-300rpm nie zwracam na to uwagi
Agrzesiek4 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Dzisiaj zobaczyłem, że taki starszy pryk z mojego bloku kupił sobie identyczną OOOO jak ja mam, rocznik i nawet kolor ten sam. Tak stanalem jak on wsiadal do auta i chcialem posluchac jego silnika. Co sie okazalo? jak ruszal i zmienial z 1 na 2 to dzwiek silnika tak jak u mnie i slychac bylo ze obroty tak samo sie zachowuja. Nie wiem czy faktycznie ten typ tak ma, czy w kazdym moze dzieje sie cos z przepustnica czy z czyms innym co odpowiada za delikatne wzrastanie obrotow.
mA4ciek Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Mi nie wzrastają a silnik jak widać mam taki sam. Wyczyść przepustnicę, nie zaszkodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się