ARTek/_/\_\ Opublikowano 30 Listopada 2021 Opublikowano 30 Listopada 2021 Witam. Oddalem na oczatku roku magiel do regeneracji. Po regeneracji pojeździłem 3 miesiące i wywalilo uszczelniacze pewnego razu, wiec oddalem na reklamacje. Uznali i zregenerowali jeszcze raz. Teraz znow pojeździłem okolo 3 mies. I znow to samo, uszczelniacz wywalilo i wszystek plyn poszedl. Czy to moze byc cos z moim autem, np pompa , czy po prostu hukowa regeneracja? Nie wiem już co robic... Doradźcie cos. Z gory dziekuje
przem8 Opublikowano 30 Listopada 2021 Opublikowano 30 Listopada 2021 Najpierw trzeba ustalić przyczynę i ją usunąć. Pytanie czy wymieniali listwę czy tylko same uszczelnienia w wyruchanej, starej przekładni
ARTek/_/\_\ Opublikowano 30 Listopada 2021 Autor Opublikowano 30 Listopada 2021 Wymienione części : uszczelniacze, tuleje, dociski. Tak mialem na karcie gwarancyjnej wypisane
przem8 Opublikowano 30 Listopada 2021 Opublikowano 30 Listopada 2021 Magiel dawali Ci z założonymi drążkami kierowniczymi przez nich czy montowane były później na samochodzie?
ARTek/_/\_\ Opublikowano 30 Listopada 2021 Autor Opublikowano 30 Listopada 2021 (edytowane) Kazali przywieźć magiel z odkręconymi i z odkręconymi odebrałem, zakladalem dopiero przed montażem do auta Edytowane 30 Listopada 2021 przez ARTek/_/\_\
przem8 Opublikowano 30 Listopada 2021 Opublikowano 30 Listopada 2021 A jak montowaneł te drążki? Większość przekladni jest uszkadzana przy tej "banalnej" czynności.
ARTek/_/\_\ Opublikowano 30 Listopada 2021 Autor Opublikowano 30 Listopada 2021 Czy ja wiem jak... No wzialem magiel, w imadlo lekko tylko zeby sie nie obracal i dokrecalem kluczami duzymi i tyle.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się