Mati200005 0 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 (edytowane) Witam. Zbliżam się do wymiany zawieszenia w mojej Audi orientując się w sklepie z cenami za Kamoke wychodzi coś około 600 złoty przeglądając internet wyskoczyło mi kompletne zawieszenie z firmy SKV. Chciałbym zapytać które zawieszenie wybrać i dlaczego jakie są plusy i minusy jednego i drugiego,jak z wytrzymałością? W audi założony gwint (takie już kupiłem) drogi którymi jeżdżę nie są jakieś wcale najgorsze a przede wszystkim nie ma nie wiadomo jakich wielkich dziur. Pozdrawiam. Edytowane 6 Grudnia 2021 przez Mati200005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Masz cały temat o wahaczach i jeszcze kolejny zakładasz? Nie ma większego badziewa niż kamoka, hart, nty i tym podobne twory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 2 godziny temu, Mati200005 napisał: Witam. Zbliżam się do wymiany zawieszenia w mojej Audi orientując się w sklepie z cenami za Kamoke wychodzi coś około 600 złoty przeglądając internet wyskoczyło mi kompletne zawieszenie z firmy SKV. Chciałbym zapytać które zawieszenie wybrać i dlaczego jakie są plusy i minusy jednego i drugiego,jak z wytrzymałością? W audi założony gwint (takie już kupiłem) drogi którymi jeżdżę nie są jakieś wcale najgorsze a przede wszystkim nie ma nie wiadomo jakich wielkich dziur. Pozdrawiam. Dobrze zamontuj i swoje zrobi bez najmnijeszych problemów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Teraz, Wandej napisał: Dobrze zamontuj i swoje zrobi bez najmnijeszych problemów Swoje tzn. ile zrobi km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 80-100k. Więcej bym nie oczekiwał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ivanek 71 Opublikowano 6 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2021 Klucz bezawaryjności wielowahacza to prawidłowy montaż, jeden wkłada mastersporta i robi na tym wiele kilometrów a drugi powie, że nie warto przepłacać za lemfordera bo za 15k zaczyna stukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
detowizer 2 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 10 godzin temu, Ivanek napisał: Klucz bezawaryjności wielowahacza to prawidłowy montaż, jeden wkłada mastersporta i robi na tym wiele kilometrów a drugi powie, że nie warto przepłacać za lemfordera bo za 15k zaczyna stukać Napisane w punkt !! Co moim zdaniem nie zmienia faktu,że tani ryż będzie zawsze tanim ryżem jak te wszystkie Harty i NTY ...Nawet jak prawidłowo je założysz to marne szanse na długie użytkowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tabak 1 Opublikowano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2021 Z jakością Kamoka bywa różnie, istna rosyjska ruletka. Idzie trafić na dobrą partię chociaż ostatnio to rzadkość. Zresztą wile innych marek straciło na jakości, nawet marki że tak powiem premium wypuszczają słabe partie części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się