Digital566 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Witam, Kolejny problem z moim gruzem za który nie wiem jak się zabrać a już długo mi utrudnia życie, wycieraczki po przekręceniu na zapłon uruchamiają się machną kilka razy i się zatrzymują w losowym miejscu, na innych trybach pochodzą chwilę zatrzymują się na pół minuty i tak w kółko również zatrzymując się w losowych miejscach. Dzieje się tak z wycieraczkami z przodu i z tyłu-ta z tyłu słychać tylko jak silnik buczy bo prawdopodobnie się coś zerwało i wycieraczka się nie rusza. Problem pojawił się przy dużych mrozach. Mógłby ktoś podpowiedzieć od czego zacząć? Błędy jakie wyskoczyły : 01753 - windshield wiper motor (v) stage 1 31 - 10 - open or short to ground - intermittent 01754 - windshield wiper motor (v) stage 1 31 - 10 - open or short to ground - intermittent
Martinfifi23 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Miałem kiedyś podobny problem z przednimi wycieraczkami. Okazało się że padł mi moduł swiateł? Moduł znajduje sie nad pedałami sprzegla/hamulca/gazu...
Muskel1 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 (edytowane) 34 minuty temu, Martinfifi23 napisał: Miałem kiedyś podobny problem z przednimi wycieraczkami. Okazało się że padł mi moduł swiateł? Moduł znajduje sie nad pedałami sprzegla/hamulca/gazu... To nie jest moduł świateł tylko centralnej elektryki Poza tym błąd ten wskazuje na usterkę w instalacji silniczka wycieraczek lub samego silniczka. Edytowane 11 Grudnia 2021 przez Muskel1
Martinfifi23 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 No dokładnie tak jak mówisz. Moduł centralnej elektryki.
Digital566 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2021 Właśnie brałem pod uwagę usterkę silnika wycieraczek ale zastanawia mnie to ze po przekręceniu zapłonu odpalają się wycieraczki zarówno z przodu jak i z tyłu i nie wiem na ile możliwe aby oba silniczki padły w tym samym czasie, a czy są jeszcze jakieś oznaki uszkodzonego MCE które mogłyby na niego wskazywać czy nie ma reguły i mogły paść przez niego same wycieraczki a reszta działa bez problemu?
Muskel1 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 W blokach pomiarowych poszukaj, gdzieś tam jest widoczna pozycja czy wycieraczki zostały aktywowane, widoczne napięcie zasilania itp.
Digital566 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2021 A odnośnie modułu mce, czy przy jego wymianie przepina się tylko wtyczki ze starego i koduje czy trzeba coś lutować?
Digital566 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2021 Ostatnie pytanie odnośnie mce. Czy wszystkie numery muszą się pokrywać 8e0 907 279 d dodatkowo nad data jest nr 0606 czy ten numer też musi się pokrywać z nowym modułem?
Muskel1 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Tu masz wszystko na temat MCE, jakie możesz zastosować itp.
Digital566 Opublikowano 18 Grudnia 2021 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2021 (edytowane) Czy skoro vcds pokazuje pracę manetki od wycieraczek tak samo pokazuje pracę wycieraczek w mce można wykluczyć że te dwa elementy powodują problemy z wycieraczkami i zacząć szukać problemu w silniczkach? Czy to że vcds widzi pracę wycieraczkę oraz zmianę ich prędkości niczego na 100% nie dowodzi? Są jakieś newralgiczne miejsca w a4b6 gdzie może zostastac uszkodzona jakąś elektryka bądź przewody które powodowałyby te problemy i powinno się je sprawdzić w pierwszej kolejności? Edit. Dodam że podmieniłem mce o tych samych numerach i nic to nie zmieniło w pracy wycieraczek Edytowane 18 Grudnia 2021 przez Digital566
pila24 Opublikowano 19 Grudnia 2021 Opublikowano 19 Grudnia 2021 Dostań się do wtyczki silniczka wycieraczek przednich i zobacz czy nie jest zielona w środku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się