Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tłoki do 1.8t BFB


DK04

Rekomendowane odpowiedzi

Mam takie pytanie. Będę modził swoje 1.8t BFB na jakieś 300km. Jakie tłoki zastosować? Jeden mówi żeby zostawić seryjne i dołożyć tylko kute korby. Tylko sworzeń 19mm do mnie nie przemawia. Inny mówi że kute korby na sworzniu 20mm i tłoki założyć z BAM. A jeszcze inny mówi że tłoki i korby kute i do tego brać tłoki ze zmniejszonym stopniem sprężania. Co sądzicie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do 300km tak naprawde nic z dołem nie potrzeba robić. 300+ słupek otwierać i pierwsze to korby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panewki też zostawić seryjne? Myślałem nad jakimiś sputterami ale słyszałem też że Ori ASO też dają radę. Drugie pytanie stopień sprężania zostawić jak jest czy też zejść troszeczkę? Chodzi o to żeby to latało na takim setupie w miarę bezawaryjnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, DK04 napisał:

Mam takie pytanie. Będę modził swoje 1.8t BFB na jakieś 300km. Jakie tłoki zastosować? Jeden mówi żeby zostawić seryjne i dołożyć tylko kute korby. Tylko sworzeń 19mm do mnie nie przemawia. Inny mówi że kute korby na sworzniu 20mm i tłoki założyć z BAM. A jeszcze inny mówi że tłoki i korby kute i do tego brać tłoki ze zmniejszonym stopniem sprężania. Co sądzicie? 

seryjny tlok ogarnia 500+ takze nie ma potrzeby go zmieniac, wrzuc kuta korbe, zbierz z denka tloka na CR 9:1 i tyle, a co do panewek to po prostu nowe, nie musza byc sputtery.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...