marvin1996 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Witam. Pacjent A4B8 z 2008 roku oznaczenie silnika CAGA 143KM avant. Mam dokuczliwy kłopot ze wskazaniem poziomu paliwa. Po tankowaniu do pełna wskanizk pokazał w pierwszej kolejności pełny zbiornik natomiast po przejechaniu 2km blisko 3/4 zbiornika. Pojechałem na stacje weszło może z półtora litra i wskazanie te same. Po podłączeniu kompa dostałem informacje o wadliwym czujniku poziomu paliwa. Wymieniłem go na nowy i zaczęły pojawiać się inne błędy na VCDS'ie. Pierwszy brzmiał "zwarcie z masą". Po tym błędzie została wymieniona kostka przy pompie paliwa na nową (gdzieś czytałem, że może pomóc) i teraz pojawił się komunikat o "przerwie lub zwarciu z plusem" Wariowania są na tyle dziwne że, wskazówka potrafi pokazywać pełny zbiornik natomiast na FIS info o zasięgu wynosi 0km. Dzisiaj wskazanie licznika to pusty zbiornik i paląca się rezerwa + zasięg 0km po 2minutach prawie pełny zbiornik i zasięg 880km. Przy zamówieniu pływaka wziąłem pod uwagę numer części który był sugerowany pod względem info o aucie (rok, silnik, moc, oznaczenie silnika) i o dziwo przyszedł inny niż ten który był przy pompie. Podjąłem decyzję żeby podmienić samą część "pływająca" w paliwie na tą, która była wcześniej. Pytanko czy ktoś z Was przerabiał temat i znalazł przyczynę? Ps. Robilem test zegarów i przeszedł jak najbardziej pozytywnie. Z elektryką jestem totalnie blady a gdzieś wyczytałem żeby sprawdzić oporność na przewodach. Drugie pytanie jak to dokładnie sprawdzić i jaką wartość miałby pokazać miernik. Z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się