Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t spadek mocy


zafirr

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , chciało by się komuś zerknąć na logi ,i powiedzieć czy wszystko ok ? byłbym wdzięczny 

Statyczne:

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

LOG.TUNEZILLA.COM
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Dynamiczne :

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

LOG.TUNEZILLA.COM

LPG trochę nie do końca ciągnąłem ,zakręt :)

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, zafirr napisał:

LPG trochę nie do końca ciągnąłem ,zakręt :)

Wszędzie nie do końca ciągnąłeś bo prawie 7 k obrotów powinno być :P

Z logów widać, że LPG do regulacji bo masz ubogo, przepływu trochę mało jak na BFB, trochę cofa zapłony, tyle widzę ja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega pisał zacznij od sprawdzenia szczelności dolotu i pewnie wymiana przepływki by sie przydała, lpg do strojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za polukanie ,spróbuje coś ogarnąć na dniach ,wyczyścić przepływkę chociaż a jak nie to nówka ,a te zapłony cofa na jakiś konkretnych cylindrach ? jaka może być tego przyczyna świece wymieniane jakiś rok/dwa temu przez poprzedniego właściciela ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie widać po wykreceniu swiec jakies oznaki że się nie nadają ? jaka powinna być przerwa 0,8mm to ta poprawna ?

A tak poza tym doładowanie w porządku auto seria czy jest już jakiś wirus ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, zafirr napisał:

Będzie widać po wykreceniu swiec jakies oznaki że się nie nadają ? jaka powinna być przerwa 0,8mm to ta poprawna ?

A tak poza tym doładowanie w porządku auto seria czy jest już jakiś wirus ?

Seria, świece mają być ngk pfr6q i wtedy żadna przerwa Cię nie obchodzi. Jak po zmianie świec i zalaniu 98 się nie poprawi to zajrzyj do kata.

Poza tym jak długo jeździsz na ubogiej mieszance to świece będą białe.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co wspólnego ma z tym kat ,miałem kiedyś błąd p0420 ale założyłem emulator na wiosnę dp wleci może mieć to coś wspólnego ze słabymi wskazaniami przepłwyki ?,a tak obrazowo patrząc na ile hp się to zaopatruje aktualnie bo coś to słabo pomyka ? A wtyczki też pewnie mogą mieć wpływ na to  na dwóch pierwszych cyl ?

Edytowane przez zafirr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, zafirr napisał:

A co wspólnego ma z tym kat ,miałem kiedyś błąd p0420 ale założyłem emulator na wiosnę dp wleci może mieć to coś wspólnego ze słabymi wskazaniami przepłwyki ?,a tak obrazowo patrząc na ile hp się to zaopatruje aktualnie bo coś to słabo pomyka ?

Katalizator się skończył i masz odpowiedź czemu cofa zapłony i słabo jedzie.

Może 150 KM jest ale to tylko może.

EDIT: tak w ogóle to szkoda silnika i osprzętu na jazdę z zapchanym katalizatorem. Skąd w ogóle taki pomysł na wstawienie jakiegoś emulatora?

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A oprócz tego dalej przepływka do wymiany się nadaje ?Oraz miesiąc temu pojawił mi się błąd 16395 lecz w grupie 93 jak patrzyłem było -2 czyli w miarę okej ,co to może być selonoid? coś innego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zafirr napisał:

A co wspólnego ma z tym kat ,

Zatkaj sobie pewną część ciała i spróbuj się na siłę zesrać, przyjemnie? Tyle ma wspólnego tak łopatologicznie.

W tej chwili zapomnij o sofcie, bo to się nie nadaje z takimi parametrami. Tzn. multum tjunerów chętnie skasuje za soft i go zrobi ale długo to nie pojeździ. Temat napinacza i jego błąd olej ciepłym moczem, tak w skrócie albo osiwiejesz :P

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...