sowa31 Opublikowano 20 Lutego 2022 Opublikowano 20 Lutego 2022 (edytowane) Witam, mam problem mianowicie podczas jazdy na np: 4 biegu obroty okolice 1500 po dodaniu gazu w okolicach 1700-2000 obrotów drży cała buda bardzo mocno drży. przy jeździe powyżej 100km/h objawy nie występują. jest to loteria raz jest na drugim biegu na trzecim bez znaczenia. Wibracje dochodzą jakby z tylu auta. Brak błędów skrzyni oraz silnika. Audi a4b7 3.0 tdi tiptronic quattro Edytowane 20 Lutego 2022 przez sowa31
dekiel 13 Opublikowano 20 Lutego 2022 Opublikowano 20 Lutego 2022 Zamień koła przód tył to wyeliminujesz je / np złe wyważenie , wybulona opona itp/ . Pozostanie napęd tył.
sowa31 Opublikowano 20 Lutego 2022 Autor Opublikowano 20 Lutego 2022 2 minuty temu, dekiel 13 napisał: Zamień koła przód tył to wyeliminujesz je / np złe wyważenie , wybulona opona itp/ . Pozostanie napęd tył. koła odpadają bo to się dzieje dosłownie na 2,3 sekundy i to nie że bicie jak nie wyważone koła tylko porządne trzęsienie aż monety w schowku latają. obawiam się o tylni dyferencjał
DarekS4 Opublikowano 9 Lutego Opublikowano 9 Lutego Lubię jak ktoś pisze że opony nie bo coś tam coś tam ..... Proszę tylko zauważyć że guma to element który mocno pracuje i w zależności od warunków pogodowych obciążenia nie wspomnę o zmianie ciśnienia na wpływ temperatury może wpadać w szczególnych warunkach w wibracje .... Miałem już chyba set przypadków gdzie klient przyjeżdżał i mówił że koła na pewno nie i nagle po przełożeniu kół problem znaleziony .... A szczególnie w samochodach z dużymi oponami i profilami . Ja dopowiem że może to być też układ wydechowy Wtryski raczej proste do zdiagnozowania jak wyglądają luzy na półosiach przy moście ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się