przemek2245 Opublikowano 21 Lutego 2022 Opublikowano 21 Lutego 2022 Witam, w mojej b7 2.0 TDI bpw manual mam problem z skrzynią, od samego początku czyli od dwóch lat występuje problem z zgrzytaniem biegu drugiego przy szybkim wbijaniu(prawdopodobnie synchronizator) przyzwyczaiłem się do tego i mi nie przeszkadzało, natomiast przy większych mrozach miałem problem tego typu że nie mogłem zbić i wbić biegów, tak jakby skrzynia zamarzała , dopiero po rozruszaniu było ok. Wkońcu znalazłem trochę czasu i postanowiłem zmienić olej w skrzyni, ale spuszczając olej się załamałem , zamiast oleju z skrzyni leciała " kawa z mlekiem" w dodatku bardzo gęsta, tak jakby nie wiem woda zmieszała się z olejem... Przy okazji okazało się że mam wyciek z uszczelniacza półosi i kapie olej z skrzyni, uszczelniacz zmieniony i skrzynia przepłukana ropą, pytanie co teraz zrobić z tą ropą? Czy normalnie zalewać olejem i jeździć czy zalać olejem trochę pojeździć i znów zmienić olej? Od czego mógł się zrobić taki olej? W dodatku biegi nie pracują tak jak powinny gałka nie do końca wraca na swoje miejsce i czasami trzeba szukać biegu, proszę o poradę.
greg2505 Opublikowano 23 Lutego 2022 Opublikowano 23 Lutego 2022 Może poprzedni właściciel miał z nią problemy i nalał ceramizer żeby tylko sprzedać,jakby woda się dostała tylko jak ,raczej w ciągu 2 lat coś by się wysypało wcześniej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się