Skocz do zawartości
IGNOROWANY

diagnostyka


Patryk_audi

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć ma pytanie. Chce kupić jakiś kabel diagnostyczny. I pytanie co polecacie do własnego użytku, zastanawiam się między delphi, a vcds. Potrzebne mi w sumie to do mojego audi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupiłem vcds hex v2. i czy też nie masz pomocnika kodowania, inaczej kodowanie długie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Patryk_audi napisał:

kupiłem vcds hex v2. i czy też nie masz pomocnika kodowania, inaczej kodowanie długie?

 

W aucie które to obsługuje działa. W B6/B7 nie nie ma czegoś takiego jak długie kodowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to troche będzie zabawy z kodowaniem. Pewnie testu wskazówek itp. też się nie da w b7?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Patryk_audi napisał:

 Pewnie testu wskazówek itp. też się nie da w b7?

 

Da się jak vfiza kupisz za 700 zł :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no dla jednej fajnie wyglądającej funkcji to jednak zostanę przy moich zegarach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak w ogóle to za dużo nie pokodujesz w B6/B7 :wink: Tak czy inaczej to podpowiedzi powinny Ci działać i za dużo nie powinieneś popsuć.

Na początek proponuję robić zdjęcia/notatki pierwotnych ustawień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Patryk_audi napisał:

nie no dla jednej fajnie wyglądającej funkcji to jednak zostanę przy moich zegarach

Tam jest dużo więcej przydatnych funkcji. Osobiście test zegarów mam wyłączony w B7 z vfizem bo nie działa tak jakbym chciał.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, pelonek1 napisał:

Tak w ogóle to za dużo nie pokodujesz w B6/B7 :wink: Tak czy inaczej to podpowiedzi powinny Ci działać i za dużo nie powinieneś popsuć.

Na początek proponuję robić zdjęcia/notatki pierwotnych ustawień.

podpowiedzi są ale własnie mało bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, pelonek1 napisał:

W aucie które to obsługuje działa. W B6/B7 nie nie ma czegoś takiego jak długie kodowanie.

Zdziwisz się,ale w jednym module jest ? co prawda 3 bajty długości tylko ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli używasz polskiej wersji to podpowiedzi jest mało , w angielskiej nie ma tego problemu.

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pila24 napisał:

Zdziwisz się,ale w jednym module jest ? co prawda 3 bajty długości tylko ma.

W silniku chyba coś tam jest, tylko co tam kodować :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, pelonek1 napisał:

W silniku chyba coś tam jest, tylko co tam kodować :wink:

W module komfortu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiecie mi co oznacza błąd 01826 - Czujnik kąta skrętu kierownicy (G85); napięcie zasilające zacisk 30

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jeszcze ten

17511 - Zespół 1; sonda 1; obwód grzejny 
            P1103 - 008 - moc za mała - MIL zapalona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...