Inte Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2022 W dniu 11.04.2022 o 07:53, Ivanek napisał: @Lu-Gi Tylko tyle dodam: To jaki intercooler proponujesz ?
Ivanek Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Opublikowano 20 Kwietnia 2022 6 minut temu, Inte napisał: To jaki intercooler proponujesz ? 550x140x65mm starczy na serię i pierwsze kroki w podnoszeniu mocy, porównanie temperatur względem serii jest na moim profilu. Firmę wybierz na jaką Cię stać, jak włożyć jrspec/fmic to też będzie działać, to najpopularniejsze rozwiązanie.
Inte Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2022 W dniu 20.04.2022 o 19:30, Ivanek napisał: 550x140x65mm starczy na serię i pierwsze kroki w podnoszeniu mocy, porównanie temperatur względem serii jest na moim profilu. Firmę wybierz na jaką Cię stać, jak włożyć jrspec/fmic to też będzie działać, to najpopularniejsze rozwiązanie. Ostatnie pytanie: Nie będzie on za duży i czy nie będzie efektu Turbo dziury Bo znalazłem trochę mniejszy o wymiarach rdzenia 300 ×155×65 z fmic może też by dał radę ? Wydajność 250KM
Ivanek Opublikowano 22 Kwietnia 2022 Opublikowano 22 Kwietnia 2022 27 minut temu, Inte napisał: Ostatnie pytanie: Nie będzie on za duży i czy nie będzie efektu Turbo dziury Bo znalazłem trochę mniejszy o wymiarach rdzenia 300 ×155×65 z fmic może też by dał radę ? Wydajność 250KM szkoda kasy i czasu na takiego pedała. Po raz drugi zapraszam do mojego wątku, ale pokrótce opiszę. Zmieniłem seryjnego piździka na fmic o podanych wyżej wymiarach - strojenie tutaj nie jest konieczne ale można (ja zrobiłem), ogólnie to sama zmiana bez ruszania softu dała tyle, że mogłem deptać gaz w opór i on cały czas chciał jechać - dobra z umiarem on ma niecałe 170KM, licznika nie zamknie więc nie napalaj się, ale po prostu takie nawet dynamiczne ruszanie spod świateł chwile to jednak była różnica. Po korekcie przybyło max 30Nm ale przy około 2100 rpm doszło jakoś 80Nm, to jest bardzo duża różnica i auto ciągnie jeszcze bardziej od dołu, moment jest jeszcze bardziej wypłaszczony. Ten co mam jest chyba ostatnim takim bardzo uniwersalnym i mało inwazyjny bo trzeba przyciąć właściwie tylko zderzak od środka (na pewno w sline). Reasumując: Nie turbo dziura się nie zrobi, u mnie silnik gdy ma obroty powyżej 1500 rpm reaguje natychmiastowo na gaz jak w wolnossaku. 300x155x65 też da radę ale to jak już uważasz.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się