Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B9 2.0 TDI Quattro 190PS -> 205PS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W załączeniu przesyłam wykres mojego auta po modyfikacji. Wyszło skromnie - chciałem ok 220PS, bo przeczytałem na forum, że to bezpieczny poziom. Jednak z mojej sztuki tuner tyle nie wyciągnął - wyszło 205PS. Tutaj "szacun" dla tunera, że nie wcisnął mi po prostu wykresu, na którym widać 220PS (a to ponoć często się zdarza), a po prostu przyznał jak wyszło. 

Na co tuner zwrócił uwagę - jeśli ktoś jeździ Dieslem na krótkich trasach (do 5-6km) to on się tematu nie podejmuje, bo DPF mocno oberwie (gdyż nie zdąży osiągnąć temp >300oC, więc nic nie będzie mógł wypalić). 

Dodatkowo zrobił mi aktualizację softu skrzyni i zwiększył ciśnienie docisku (czy coś takiego :)).

Wykres w załączeniu. 

Wykres.jpg

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, szuwi3 napisał:

a to ponoć często się zdarza

też słyszałem o tym skur@#$%^wysyństwie 

Słuchaj spoko że Ci tak powiedział że przedstawił problem i uzasadnił wynik. 

Ludzie musza zrozumieć że samochód samochodowi nie jest równy i nigdy nie będzie. 

Najgorsze jest to że przed oddaniem auto na soft klient pierwsze co mówi i to jest autentyk bo sam tak mam " ile z tego się robi" 

Co za bzdura w ogóle bo on już jest na to nastawiony że tyle będzie. A nawet nie wie czy u niego auto wydoli. 

Stroję aktualnie Focusa MK3 RS 2016r. Ford podaje że to auto ma 350HP ale żaden nigdy tyle nie wypluł. 

Mi ten egzemplarz wypluł 315Km przy przebiegu 60K na paliwie V-Power. Ale klient pierwsze co powiedział to że robią z niego po 400 :naughty: 

Auto z biedą może wypluć 370 na modzie i dla mnie to jest logiczne ale klient ciągle ciśnie żeby próbować więcej bo tyle z nich robią .... I potem jeden gamoń z drugim okłamie klienta zawyży mu wykres i maja święty spokój. A jeszcze gorzej jak ktoś nie ma styczności z takimi autami nie ma wiedzy technicznej i niedaj boże ktoś mu obrabia soft i będzie chciał dogodzić klientowi i będzie fatycznie dalej dokładał koksu .... Silnik delikatny czuły na EGT .... BUM i xxxxx tys zł w plecy. 

To jest ta sama sytuacja o której mówili w pewnym programie na YT. Rynek sam wymusza kręcenie liczników w dół. bo każdy narzeka że diesel z DE przyjeżdża z przebiegiem 200-300kkm ..... A ludzie nawet nie wiedzą jak w Niemczech dojeżdża się do pracy i jak wygląda infrastruktura np dużych fabryk i taki diesel z przebiegiem goniony na trasie jest 10x lepszy niż krajowy diesel goniony max 5km koło komina co dzień. 

 

Edytowane przez DarekS4
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
13 minut temu, DarekS4 napisał:

Najgorsze jest to że przed oddaniem auto na soft klient pierwsze co mówi i to jest autentyk bo sam tak mam " ile z tego się robi" 

Wiedziałem jakich wyników mogę spodziewać się, ale powiedziałem, że ma być elastycznie, a moc to jak będzie, tak będzie.:cool1: 

@DarekS4 , przypomniałeś mi sytuację jak kolega mówił, że jego kolega, który pracuje przy regeneracji turbin w pewnej Skodzie Octavii 2 razy przyznawali klientowi nowe turbo. Ten chłopak też stroi wozy i jak przyjrzał się to ktoś popłynął z softem i są takie efekty.

@szuwi3 , przyrost 60 Nm na pewno jest odczuwalny.

Edytowane przez george
Opublikowano
21 minut temu, DarekS4 napisał:

I potem jeden gamoń z drugim okłamie klienta zawyży mu wykres i maja święty spokój.

@DarekS4 - zgadzam się z tym co napisałeś - jest jakaś psychoza w wiarę w te wykresy i ich porównywanie między sobą, w którym ktoś stwierdza, że ma lepiej niż kto inny.

U mnie wyszło jak wyszło, i broń boże nie naciskałem tunera. Dla mnie najważniejszym jest, aby było bezpiecznie dla auta. 

A wynik na wykresie nic nie znaczy. Szczerze, chętnie bym porównał przyspieszenie z podobną sztuką (podobna masa), która na wykresie ma jakieś 220-230PS. Wówczas by się okazało, jak te liczby mają się do rzeczywistości...

Opublikowano
19 minut temu, george napisał:

@szuwi3 , przyrost 60 Nm na pewno jest odczuwalny.

Nie jestem w stanie tego obiektywnie stwierdzić - nie mam takich czułych pleców :). 

W tym wątku jest filmik jak auto przyspiesza po modyfikacji (ten drugi film jest od 0km/h, ale bez użycia "lunch control").

Teraz żałuję, że nie nagrałem takiego filmu przed modyfikacją (na tym samym odcinku drogi w tych samych warunkach). Wówczas można by w miarę obiektywnie porównać osiągi.

 

Opublikowano

jakie jest bezpieczne egt w tym silniku? ile wynosi w serii?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...