Jump to content
IGNORED

Problem z Filtr Dpf


Recommended Posts

Posted

Witam posiadam Audi a4 b7 2.0 TDI wymieniłem filtr dpf na nowy chyba jakiś zamienik i mam problem taki ze nie chce się automatycznie zregenerować tzn po podpięciu Vcds w sterowniku sinika w blokach pomiarowych po zapełnieniu 40% powinien się zregenerować a tu zero reakcji zapełnia się dalej do stanu powyżej 60% i przy takim stopniu zapala się kontrolka dpf w zegarach,przegonię auto na 4 biegu filtr się wypali do 9% i mam spokój na jakieś 400km,i tak w kółko Macieja,dodam że czujnik różnicy ciśnień też wymieniony.A ja nie wiem co jest nie tak że się nie regeneruję automatycznie 

Posted

Czujnik też pewnie zamiennik a nie ori.

 

Posted (edited)

Jakies bledy w sterowniku byly? Czujnik temperatury plynu dziala poprawnie?

Jakie cisnienie roznicowe widzi czujnik po wypaleniu na jalowym i na podniesionych do 2krpm?

Jakie typowe trasy robisz tym autem?

Edited by nadybek
Posted

Jeżeli się wypala pasywnie podczas ostrej jazdy to też obstawiam jakiś problem z temperaturami. Muszą być w odpowiednim zakresie by sterownik silnika rozpoczął aktywną regenerację.

Do sprawdzenia G62 i czujniki DPF-a ( trzy sztuki ).

 

Posted

Wrzucę foty pomiarowe vcds 

received_1057046081711300.jpeg

received_1692741647738160.jpeg

received_250316400404426.jpeg

received_572311523834584.jpeg

received_273956718008261.jpeg

received_1291023714693515.jpeg

received_313545350585945.jpeg

received_1549729398715440.jpeg

received_498663991188182.jpeg

Posted

Musisz podstawic pewny czujnik cisnienia bo jezeli wartosci sa prawidlowe to ten dpf nadaje sie na smietnik.

Posted

Ok tylko z starym dpf też działo się identycznie z starym czujnikiem ciśnienia 

Posted

Ja przy takich wartosciach cisnienia wywalilem dpfa ?

Czyli ze problem z filtrem jest od zakupu auta? Cos bylo grzebane przy silniku?

Wałek rozrządu sprawdzany?

Zrob logi

Dynamiczne 003+008+011,

statyczny 004

i 003BS.

Posted

Było grzebane wymieniany był silnik ponieważ wcześniej urwała się końcówka wtryskiwacza i uwalilo cały motor Ok zrobię logi i podeślę 

Posted

Na co jest wymieniony silnik? Walek jest od auta z dpfem na 100%?

Posted

Nie wiem czy jest przełożony wałek z starego silnika

Posted

To najpierw do sprawdzenia jaki jest walek. Na ostatniej krzywce walka powinny byc dwa zatoczenia w przypadku walka do dpf lub jedno w przypadku silnika bez dpfa. Troche przeszkadza ostatnia pokrywa panewki walka ale delikatnie wygieta, cienka blaszka mozna to sprawdzic.

Jesli ma byc sciagnieta ostatnia pokrywa panewki to trzeba sciagnac pompe tandemowa a pozniej pod nia nowa uszczelke i dwie nowe sruby walka bo lubia sie ukrecac. Lepiej pokombinowac metoda macajewa na blaszke.

Zerknij na temat:

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...