Lisek1221 Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 Cześć w tym tygodniu miałem wymieniany rozrząd i wszystko było w porządku, samochód palił na dotyk. Jednak następnego dnia gdy chciałem zapalić, poklekotał i nie zapalił. Po zdjęciu obudowy rozrządu okazało się że jest luźny i poluzował się napinacz. Po ponownym złożeniu samochód zapalał ale na zimnym musiał dłużej kręcić. Gdy jest nagrzany pali idealnie. Poczytałem o synchronizacji kąta wtrysku i podłączyłem komputer i dokonałem korekcji. Przed było -2 a ustawiłem na +0.3. Jednak po nocy gdy chciałem auto odpalić poklekotało, zapaliło a obroty spadły i zgasł. Czytałem że jest to związane z tym że przeskakuje rozrząd o jeden ząbek ale nie wiem ile w tym prawdy. A4 B7 2.0TDI BRD ciężki odpala na zimnym i kopci dopóki się nie nagrzeje. Czy ktoś byłby w stanie pomóc?
krzychuG Opublikowano 25 Maja 2022 Opublikowano 25 Maja 2022 Pewnie kolizja była, przy -2 też powinien palić dobrze, co było przyczyną poluzowania napinacza?
nadybek Opublikowano 27 Maja 2022 Opublikowano 27 Maja 2022 Oddaj tam gdzie robiles rozrzad i po klopocie. Przy jednym zabku potrafi byc kolicja kak byl rozrzad na kredki poskladany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się