Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z rozrządem.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć w tym tygodniu miałem wymieniany rozrząd i wszystko było w porządku, samochód palił na dotyk. Jednak następnego dnia gdy chciałem zapalić, poklekotał i nie zapalił. Po zdjęciu obudowy rozrządu okazało się że jest luźny i poluzował się napinacz.

Po ponownym złożeniu samochód zapalał ale na zimnym musiał dłużej kręcić. Gdy jest nagrzany pali idealnie. Poczytałem o synchronizacji kąta wtrysku i podłączyłem komputer i dokonałem korekcji. Przed było -2 a ustawiłem na +0.3. Jednak po nocy gdy chciałem auto odpalić poklekotało, zapaliło a obroty spadły i zgasł. Czytałem że jest to związane z tym że przeskakuje rozrząd o jeden ząbek ale nie wiem ile w tym prawdy.

A4 B7 2.0TDI BRD ciężki odpala na zimnym i kopci dopóki się nie nagrzeje.

Czy ktoś byłby w stanie pomóc?

 

 

 

 

received_545902640435776.jpeg

20220524_183456.jpg

Opublikowano

Pewnie kolizja była, przy -2 też powinien palić dobrze, co było przyczyną poluzowania napinacza?

Opublikowano

Wyrwała się szpilka napinacza.

Opublikowano

Oddaj tam gdzie robiles rozrzad i po klopocie. Przy jednym zabku potrafi byc kolicja kak byl rozrzad na kredki poskladany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...