Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4b6 1.8t buczy, jęczy układ wspomagania


wrestling1000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Sprawa wygląda następująco układ wspomagania jęczy podczas kręcenia, skręcania kierownicą. Od samego początku kupna auta puszczała lekko maglownica od strony pasażera. Był bardzo mały wyciek wiec na początku wymieniłem tylko olej na PENTOSIN CHF 11S (taki mi doradzili w sklepie) i systematycznie dolewałem czasami jakby w ogóle nie ubywało a czasami jakby więcej. Po około 100 tys. takiego stanu zauważyłem ze juz ubytki są większe i postanowiłem zmienić magiel na używkę. Zamieniłem magiel koyo na używkę zf. Przy okazji wiadomo wymiana na nowy olej tylko ze tym razem jak na złość w sklepie nie było tego  PENTOSIN CHF 11S i zaproponowali mi febi 06161 tez syntetyk. Teraz na zimnym delikatnie jęczy jak kręcę kierownicą, a jak juz się zagrzeje to jęczy jeszcze mocniej i chyba ciężej chodzi wspomaganie. W zbiorniczku nic się nie pieni. Jęczenie  słychać jakby bardziej od strony magla. Jak delikatnie ruszę kierownice i puszcze to szybko odbija powrotnie ale słychać pukniecie. Co może być przyczyną takich objawów, może wymiana oleju na jakiś mineralny( norma na korku g002000) pomoże na te jęczenie magla co o tym myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi olejami się nie testuje, bo potem takie cuda się dzieją. Trzeba lać to co jest zalecone a nie słuchać głupot ludzi w sklepie, bo w tym temacie wcisną wszystko, na czym mają największą marże. Ten olej do układu wspomagania kosztuje 55 zł za litr w ASO, ja go używam i nie mam żadnych problemów.

 

Co do Twojego przypadku, nie wiem co może być winne, może już pompa być do wymiany przez te poprzednie oleje, może być magiel do regeneracji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten febi to akurat zamiennik oryginału więc powinien być ok.

Opcje są dwie albo masz zapowietrzony układ co raczej powinno samo już się naprawić albo po prostu trafiłeś na zajechany magiel tym bardziej jak piszesz o jakiś stukach po wymianie.

Dolej płynu do max i pokręć kierownicą do oporu w jedną i drugą stronę przy odkręconym zbiorniczku i zobacz po tym czy ubyło płynu czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, jeśli chodzi o wspomagania w b6 to jakaś porazka. Obecnie jeżdżę na czwartej pompie wspomagania, i chyba trzeciej maglownicy. Wyje , wyło i chyba wyć będzie . Trzy pompy używki Ori, jedna ze sklepu , maglownice z b7 , przewody wysokiego ciśnienia , zbiorniczek , zaworek zwrotny , oryginalne płyny i dalej to samo . Nawet na odpalonym aucie bez kręcenia kierownicą piszczy i nikt nie potrafi tego ogarnąć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś musi być winowajca. Zrób tak jak pisałem koledze na PW. Weź kamerkę, lub tel i nagrywaj przykładając mikrofon w różne miejsca (sprawdź gdzie znajduje się mikrofon w telefonie stukając w niego, tak żeby nie było że mikrofon masz po drugiej stronie telefonu!). Dowiesz się w którym miejscu jest problem. Niestety to buczenie roznosi się dookoła i ciężko stwierdzić na ucho. Za to mikrofon lepiej to wyłapie jak na spokojnie odtworzysz nagranie w ciszy. Sam tak doszedłem do wyjącego zaworka.

Też wymieniałem najpierw pompę i to był błąd, bo stara była dobra. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...