Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Większe dymienie + lekki spadek mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!

Od pewnego czasu obserwuje w lusterku większe zadymienie za moją A4. Dym nie jest mocno czarny czy też niebieski lecz wyraźnie widze go w lusterku. Zauważyłem także lekki spadek mocy. Jakiś czas temu bylem na diagnostyce VAG-iem i stwierdzono przekłamywanie przepływomierza powietrza. Przepływomierz został przeczyszczony lecz po kilku tygodniach znów spadek mocy. Zastanawiam sie czy pogarszajacy sie stan przepływomierza ma wpływ na zadymienie.

Z teorii wynika że błędne odczyty z przepływomierza mogą mieć wpływ na zadymienie po niewarz mieszana nie jest odpowiednia (Za mało powietrza więc większe CO-czad=dymienie)

Co o tym sadzicie??

Opublikowano

ja sądze że przydałoby się wymienić przepływke i najprawdopodobniej wszystko wróci do normy.

Jak nie wymienisz to prawdopodobnie się będzie to pogarszać.

Pozdrawiam

Opublikowano

warto zobaczyć jak tam wygląda dolot , bo może być zasyfiony ......

Opublikowano

Na 90% przepływka....a pozatym przyszła wiosna temp wzrosła a dajzle przy wyższej temp. przydymiają. Dogadaj się z kimś i podmień przepływkę najprostsza sprawa i będziesz miał pewność co do przepływki. :hi:

Opublikowano

fakt ze przepływka ma wpływ na zadymienie i moc, kiedys jeden z mechaników doradził mi zby oszukać przepływke i zmniejszyćjej przelot nakładając na nia wycięty o mniejszej średnicy kawałek tektury.... :wallbash: kopcił jak traktor i wogóle nie chciał jechać, temu mechanikowi podziekowałem za współprace

Opublikowano

za ile panowie mozna kupic dobra przepływke.

Widziałem na allegro bosch za 500 zl !!!! ale to chyba przesada!

O jakiej kasie rozmawiamy co do nowej przepływki??

Opublikowano

za ile panowie mozna kupic dobra przepływke.

Widziałem na allegro bosch za 500 zl !!!! ale to chyba przesada!

O jakiej kasie rozmawiamy co do nowej przepływki??

w 2008 roku płaciłem 390zł za przepływkę w Aso Auto Viva oddałem swoją starą i dostałem drugą.

Nie baw sią w Allegro tylko zadzwoń najpierw do 2-3 Aso

Opublikowano

Przeczyśc przepływkę, cały dolot i do tego zastosuj jakiś środek do czyszczenia wtrysków ( ja stosuję STP ) POLECAM BO NAPRAWDE POMAGA.

Opublikowano

Jak zdemontuje przepływke automatycznie pojawi sie bląd serowania silnika. Trzeba go wykasowac, czy moge jeżdzić z tym błędem bez wpływu na pracę silnika? :mysli:

Opublikowano

Żadne komunikaty się nie pojawiają błąd zostanie zapisany w pamięci kompa to wszystko i możesz latać dalej oczywiście zawsze warto kasować błędy ale na pewno nic ci się nie stanie z tego powodu.......... august weź wreszcie podmień tą przepływkę i napisz czy pomogło...... bo niedługo każą ci wymienić łożyska w kołach bo gorzej się toczą jest opór i dlatego dymi i jest spadek mocy :decayed:

Opublikowano

Napisz priva do LukaszR on biegle posługuje się ETKĄ sprawdzi ci to.......i podjedź na jakiegoś spota do Wrocka Co niedziele godzina 18 - parking pod MOSTEM MILENIJNYM !! tam musi być jakś cywilizacja :decayed:

Opublikowano

no i wyjaśniło się coś?? pozdrawiam

Opublikowano

Byłem u mechanika. Przepływka troszke przekłamuje. Za czyszczenie chce 50 PLN wiec stwierdziłem że biore sie za nia sam :kox:

do tego podczas podpięcia VAG-a okazało się że kierownice w turbinie sa lekko zapieczone. Moja srebna strzala kręci sie teraz więcej w okolicach 3-3,5 obrotów i powoli turbina dochodzi do siebie :>

Gość Henrykus
Opublikowano

Taki efekt (kopcenie i brak mocy) miał kumpel w swoim passacie 1.9 TDI, przyczaną okazał się pęknięty plastikowy przewód z intercoolera do kolektora ssącego (ten górny między przegrodą a silnikiem) , vagowanie nic nie wykazywało.

Pozdr.

Opublikowano

Taki efekt (kopcenie i brak mocy) miał kumpel w swoim passacie 1.9 TDI, przyczaną okazał się pęknięty plastikowy przewód z intercoolera do kolektora ssącego (ten górny między przegrodą a silnikiem) , vagowanie nic nie wykazywało.

Pozdr.

Przy takiej usterce auto nie ma mocy :). To samo miałem w Zafirze 2.2dti i na autostradzie byłem "zadymiarzem" :P, którego objeżdżały wszystkie auta :gwizdanie:, a jeśli udało mi się przekroczyć, magiczna jak wtedy dla mnie prędkość, 110km/h auto wpadało w tryb awaryjny :confused4:

Opublikowano

U mnie kopcenie nie jest duże. Delikatne ale widoczne. ńa łacxzniku pomioedzy przepustnica a kolektorem dolotowym jest delikatnie upocony i tak teraz sobie myśle żeby wymienić uszczelkę metalowa pomiedzy przepustnica a koletkorem. Ma ktoś z ETKi numer tej magicznej blaszki?? :)

Opublikowano

Nie wiem dokładnie o którą Ci chodzi, ale tu masz uszczelke nr9

ef548d2e4bc508a7.jpg

albo nr2 - 03G 253 039

albo z od strony zawora recyrkulacji spalin masz 03G 129 717 D

:hi:

Opublikowano

U mnie kopcenie nie jest duże. Delikatne ale widoczne. ńa łacxzniku pomioedzy przepustnica a kolektorem dolotowym jest delikatnie upocony i tak teraz sobie myśle żeby wymienić uszczelkę metalowa pomiedzy przepustnica a koletkorem. Ma ktoś z ETKi numer tej magicznej blaszki?? :)

tak to wygląda w BLB

4ee3660ae283eed5m.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...