Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Większe wtryski, auto słabsze


kojot692880745

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, jak w temacie, wczoraj zamontowałem wtryski 216 do swojej audi, auto przestało dymić, turbina zaczęła później wstawać i ogólnie auto zrobiło się słabsze. Miał ktoś taki przypadek? Dodam że audi po programie, turbo arl, map sensor 3 bar. Podkładałem seryjny map sensor ale jest jeszcze gorzej. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zrobić korektę softa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej w poniedziałek jestem umówiony na korektę tylko z tego co tu czytałem do większość po zmianie od razu czuje różnice bez korekty dlatego uznałem że może coś źle zrobiłem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie masz parametry pompy wtryskowej na ten moment? Ogólnie auto po zmianie wtrysków i na sofcie powinno być zdecydowanie mocniejsze. Nastawy programowo są podniesione. Ustaw kąt wtrysku na 49-51 a dawkę na 3,8mg, jesli to nie zmieni zachowania auta to:

1. Sprawdź wtryski czy oby napewno to 216ki, czy dobrze ustawione ciśnienia.

2. Sprawdź przepływkę.

Map sensor zostaw w spokoju, tymbardziej jak masz zmieniony na 3barowy. One sie nie psują w vp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie Panowie, odebrałem dzisiaj auto, kat wtrysku się zgadza, ma 49, natomiast dawka z tego co widzę pokazuje 8 mg. Powiedzcie mi mogę to sam przestawić z komputerem czy znowu do kogoś prowadzic auto? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, kojot692880745 napisał:

Witajcie Panowie, odebrałem dzisiaj auto, kat wtrysku się zgadza, ma 49, natomiast dawka z tego co widzę pokazuje 8 mg. Powiedzcie mi mogę to sam przestawić z komputerem czy znowu do kogoś prowadzic auto? 

powinno byc 3.8-4.2

komputer potrzebny, TX30 i gumowy młotek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie problem w tym że odkręciłem 3 śruby ale nie mogę przestawić bo jedna śruba jest taka że nic nie mogę do niej dopasować 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo tam jest specjalny klucz ;)

Edytowane przez Pieterb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz kompa, dawkę ustawiaj na odpalonym aucie, luzujesz nastawnik, stukasz młotkiem przez deskę i widzisz jak wartosci skaczą, jak złapiesz to co trzeba to dokręcasz nastawnik i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety panowie nie dało to nic, może lekka poprawa. zastanawiam czy może być to pompa wtryskowa. Znacie może kogoś z okolic Łodzi kto by to ogarnął bo już nie mam siły do tego. Nie mam tu w okolicy pompiarza który by to ogarnął 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak zrobione pod 216 i turbo arl z sensorem 3 bary, dawka 4mg i kat wtrysku 49. I jeszcze jedno pytanie na które nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi, mam seryjny intercooler, duża jest różnica jeśli chodzi o moc w porównaniu z fmic? 

Edytowane przez kojot692880745
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj sprawdzić wtryski, 3 wtryski niesprawne, w tym jeden leje a te dwa rozpylają wszędzie tylko nie tam gdzie potrzeba. W tygodniu je ogarnę i dam znać co i jak ale myślę że już nic nie trzeba będzie poprawiać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie Ty te wtryski kupowałeś że po ponad miesiacu są śmietnikami? Używane jakieś firady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem je na olx od jakiegoś gościa który handlował "216" z demontażu i to był błąd. Właśnie wróciłem od pompiarza który je rozebrał i nie dość że lały co już wcześniej sprawdziłem to jeszcze okazało się że są to wtryski od 90 konnego... Cóż chytry traci dwa razy. Wtryski 300 i teraz regeneracja ze zmian końcówek 500 no ale trudno, będzie nauczka na przyszłość 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem je na olx od jakiegoś gościa który handlował "216" z demontażu i to był błąd. Właśnie wróciłem od pompiarza który je rozebrał i nie dość że lały co już wcześniej sprawdziłem to jeszcze okazało się że są to wtryski od 90 konnego... Cóż chytry traci dwa razy. Wtryski 300 i teraz regeneracja ze zmian końcówek 500 no ale trudno, będzie nauczka na przyszłość. Używane z oznaczeniami dsla150p764. Teraz trzeba od nowa ustawić kat wtrysku jak założę 216? 

Edytowane przez kojot692880745
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wtryski zamontowane, ustawione. W moim odczuciu auto mocniejsze na przy większych prędkościach i w 4 osoby jak się jedzie to nie czuć za dużej różnicy w utracie mocy. Pozatym lekko dymi. Tak czy owak spodziewałem się czegoś więcej. Wy też macie podobne odczucia? Pozatym wydaje mi się ze na seryjnych wtryskach szybciej się zbierał do 100 km/h

Edytowane przez kojot692880745
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, kojot692880745 napisał:

Wy też macie podobne odczucia?

Ale w czym? Nikt twojego auta nie testował, więc nic tu nie doda raczej..... A w każdym aucie będzie to troszku inaczej zważywszy chodź by na stan zużycia auta.

I Chyba za dużo oczekiwałem od wymiany samych wtryskiwaczy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...