Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z ciśnieniem paliwa na nowej pompie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, a4 b6 1.8t avj.

Auto na codzień jeździ na LPG. Pojawiły się problemy z odpaleniem. Wymieniony filtr na knecht może miesiąc temu. Znaczna poprawa chociaż auto łapało lekka zadyszkę na benzynie (dziury w przyśpieszeniu) po miesiącu ponownie problem z odpaleniem auto praktycznie nie łapało na benzynie. Pomiar ciśnienia wskazał 1,6 bara i natychmiastowy spadek ciśnienia po zgaszeniu. Po przekręceniu kluczyka bez odpalania ciśnienie wzrasta i w 2sec spada do zera. Wymieniona pompa na pierburga 4bar. Po przekręceniu kluczyka lub zgaszeniu ciśnienie również spada do 0 w 2sec. Ciśnienie na pracującym silniku 2,4 bara, auto nie jedzie, odpala z problemami. Czy ciśnienie paliwa powinno się utrzymywać po "nabiciu go"? Czy to by wskazywało na wadliwy filtr? Jest to wersja z regulatorem ciśnienia w filtrze. Mam lekki przeciek w okolicy wtryskiwacza ale to chyba nie powodowałoby takiego spadku ciśnienia zaraz po zgaszeniu pojazdu.

Nie jestem tylko pewny czy ciśnienie powinno się utrzymywać dłuższy czas. Proszę o poradę.

 

Opublikowano

Wszystko wskazuje na uszkodzony filtr paliwa.

Opublikowano (edytowane)

Czyli poprzedni Filtron wytrzymał trochę dłużej od Knechta ?

Dodam jeszcze że po przejechaniu mimo wszystko kilku km na benzynie celem odpowietrzenia pompy przy otwartym deklu od pompy słuchać szum z pompy który się nasila w trakcie szybszej jazdy.

Edytowane przez koper26
Opublikowano

Wymieniony filtr na Mann, ciśnienie wróciło do normy 3,5bar na wolnych obrotach, i się utrzymuje po zgaszeniu.

Filtr Knecht jest produkcji chińskiej, więc chyba lepiej już kupić Filtrona. Knecht działał koło miesiąca. Z ciekawości zrobiłem autopsję Knechta żeby się upewnić czy się nie zapchał jakimś syfem, ale nic z tych rzeczy. Swoją drogą, ktoś miał poczucie humoru, projektując ten "regulator ciśnienia" w filtrze.

 

 

IMG_20220721_192132.jpg

IMG_20220721_192351.jpg

IMG_20220721_191608.jpg

Opublikowano
32 minuty temu, koper26 napisał:

Wymieniony filtr na Mann, ciśnienie wróciło do normy 3,5bar na wolnych obrotach, i się utrzymuje po zgaszeniu.

Tyle razy tu pisano że filtr tylko ORI, po drugie to 4 bary ma być a nie 3,5.

Opublikowano
1 godzinę temu, pelonek1 napisał:

Tyle razy tu pisano że filtr tylko ORI, po drugie to 4 bary ma być a nie 3,5.

Słusznie pan prawisz, ale gdzie tu kupić na miejscu ori filtr jak auto potrzebne na już. Filtr ori pompa też pewnie by trzeba ori, póki na tych 3,5 bara odpala myślę, że nie będę drążył tematu, ale jak MANN padnie po miesiącu jak KNECHT to zamówię już ten oryginał.

Bez tytułu.png

Opublikowano

Masz jeszcze cierpliwosc sie z tym pier*olic? Wstaw listwe z AWT, pociagnij przewod powrotny z listwy, kup zwykly filtr i masz spokoj z tym gownem do zezlomowania auta, koszta zblizone do kosztu oryginalnego filtra.

Opublikowano
6 godzin temu, DivaynEays napisał:

Masz jeszcze cierpliwosc sie z tym pier*olic? Wstaw listwe z AWT, pociagnij przewod powrotny z listwy, kup zwykly filtr i masz spokoj z tym gownem do zezlomowania auta, koszta zblizone do kosztu oryginalnego filtra.

I gdzie wtedy ten przewód powrotny się wpina? Przy filtrze tam gdzie teraz "RL"?Wtedy podchodzi ten filtr z 3 króccami?

Opublikowano
2 godziny temu, koper26 napisał:

I gdzie wtedy ten przewód powrotny się wpina? Przy filtrze tam gdzie teraz "RL"?Wtedy podchodzi ten filtr z 3 króccami?

w filtrze, od strony zbiornika jest powrot, tam wpinasz sie przewodem :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...