szydlos007 Opublikowano 28 Lipca 2022 Opublikowano 28 Lipca 2022 Cześć, od jakichś 3 tygodni mam problem z mrugającą sprężynką na liczniku na pomarańczowo, auto nie dymi oraz nie traci mocy lecz ma sporego muła od dołu. Silnik to 2.0 tdi CAHA 170 koni Stronic 7 biegowy ( pare miesięcy temu była podniesiona moc na 195). Zauważyłem dwa przypadki: -raz ze jadąc autostradą dystans około 150 kilometrów z prędkościa 160-180 km/h nic się nie działo lecz w momencie kiedy zjechałem z autostrady i wjechałem w miasto i jadąc w korku zaczęła mrugać. Wystarczy go zgasić i odpalić i problem niby ustępuje. -często przy hamowaniu też się zapalała . Po podpięciu komputera występuje błąd w sekcji silnika wyskakuje błąd 7934-Czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania P2563 00 [096] - Niewiarygodny sygnał. Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów. Od czego zacząć robić diagnostykę ?
Goffer3 Opublikowano 4 Sierpnia 2022 Opublikowano 4 Sierpnia 2022 sprawdził bym podciśnienie, najpierw przy samej pompie vacum i później po każdym łączeniu przewodów. Dalej do elektrozaworów aż do samej turbiny. Dodatkowo zawarki na przewodach podciśnienia do sprawdzenia.
Marcin5f Opublikowano 20 Kwietnia Opublikowano 20 Kwietnia U mnie ten sam kod błędu. Komunikat o awarii napędu. Objaw brak. Komunikat pojawią się czasami po 20 mintach jazdy, czasami po godzinie, czasami jak mocniej przycisnę pedal gazu. Do wymiany czujnik cisnienia doładowania? Gdzie on się w ogóle znajduje ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się