Jakie tarcze polecacie na przód i tył

    33 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam mam A4 B5 - `98 2.5 TDI

    Jakie polecacie tarcza hamulcowe na przód i na tył:

    chodzi mi przede wszystkim jakiej firmy i jaką wersję do dosyć dynamicznej jazdy, żeby się nie przegrzewały.

    Szukałem w poprzednich tematach i nie ma tam wskazówek odnośnie tarcz.

    pozdrawiam :a4fan:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Mam identyczne audi jak Ty i w zeszłym roku założyłem tarcze ATE. Muszę przyznać, że uważam je za dobry wybór. Więc polecam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Czy ktos moze sprawdzic nr czesci:

    tarcze i klocki: przod

    tarcze i klocki: tył

    W niedalekiej przyszlosc czeka mnie wymiana i powoli kalkuluję koszty. Moj wybor padł na ATE.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    tarcze i klocki: przod

    tarcze : 4A0 615 301 B

    klocki : 8D0 698 151 C

    tarcze i klocki: tył

    tarcze : 8D0 615 601 B

    klocki : 4D0 698 451 A (do modelu 8D-V-168 350) albo 8E0 698 451 A (od modelu 8D-V-168 350)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    też fajne tarcze Zimmermanny, ale pewno zaraz pojawią się głosy że pękają :cool:

    Ja bym wybierał między ATE (niby się gną), a właśnie Zimmermannami (niby pękają).

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość MorgothDBMA

    W sumie to każda tarcza przy odpowiednim obciążeniu albo pęknie, albo się pognie.....

    No może jeszcze stopi, wyparuje??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a klocki jakie wybrałeś ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość zdeniu

    co do klocków to tylko TEXTAR

    a tarcze to jakos lubie JURIDa :cool:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ATE Power Disk + Textar = optymalny zestaw :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Iceman
    Właśnie mam dylemat między nacinanymi ATE ,a Zimmermanami nawiercanymi...

    ja mam założone Zimmermany i jestem zadowolony ,ate miałem i lipa jak dlamnie w w roku 2 komplety wymieniłem :biggrin:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    dołączam się do pytań również potrzebuję wymienić tarcza i klocki tył + przód, co polecacie do 1,9 TDI, czy tarcze wentylowane czy pełne bo nie mam o tym pojęcia ?

    pozdro. :a4fan: :twisted:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    EBC Ultimax :question:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A co powiecie o tarczach brembo? takie oferuja teraz w promocji w norauto (te zwykle nie max). Zakladam spokojna jazde. A klocki ferdo czy cos takiego.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A co powiecie o tarczach brembo? takie oferuja teraz w promocji w norauto (te zwykle nie max). Zakladam spokojna jazde. A klocki ferdo czy cos takiego.

    Te zwykłe jedno ostre hamowanie i masz tarcze przegrzane, standart brembo bardzo stracił na jakości od jakiegoś czasu - nie polecam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Generalnie polecam tylko ATE !!! - wszak to orginał bez znaczka OOOO. W zeszłym roku zakładałem na tył i tarcze identyko z orginałami + klocki oryginalne i spisuje sie to świetnie! Przed wczoraj kupiłem na przód ATE Power Disc (nacinane) + klocki ATE, sądze że zakupione w bardzo dobrej cenie (taniej niż na Allegro) - szeczgóły na PW.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ja założyłem do 1.8 T ATE klocki tak samo i po 35 tys nic sie nie dzieje, nie piszczy, tarcze całe, nie robią sie zgrubienia. Do tego modelu polecam zdecydowanie ATE

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    A cenowo jak to wygląda ATE + Textar (2.5TDI)? Musze zmienić komplet z tyłu, koleś w warsztacie chciał mi wcisnąć za kupe kasy jakieś badziewie którego nazwy już nie potrafię przypomnieć sobie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    O cenach to na PW

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy